Internetbetaling niet verwerkt

• 30 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 1837 keer bekeken

Badge
Hoe is het mogelijk, dat een internetbetaling op 23-10, wel en niet verwerkt wordt??
De betaling is via een andere rekening gegaan, maar met duidelijke vermelding van mijn klantnummer.
Vrijdagavond, 26-10, kijk ik op mijn telfort-account en daar staan alle bedragen op voldaan.
Hoe kan het dan, dat ik 4 dagen later nog steeds geen internet heb?
Omdat ik van de rekeninghouder te horen krijg, dat Telfort niet kan achterhalen, waar de boeking voor bestemd is.
Nu moet hij maar het dure en eindeloos in gesprek zijnde 0900 nummer van de klantenservice gaan bellen, om zijn geld weer retour te krijgen.
Dit leuke nummer heeft mij de afgelopen week al meer dan 30 euro aan beltegoed gekost.
Legt u mij eens uit, hoe op vrijdagavond, alles in orde leek, op jullie eigen account, en dat het na het weekend ineens allemaal weer ongedaan is gemaakt.
U neemt niet eens de moeite mij op de hoogte te stellen.
Door het falend beleid van uw organisatie, ben ik nu al meer dan een week afgesloten van internet en heb mijn werkzaamheden niet uit kunnen voeren.

Überhaupt is het mijns inziens wel erg lang, om er 4 werkdagen voor nodig te hebben, een knopje om te zetten, wat bij andere providers binnen een dag kan!

7 reacties

Badge
En ja hoor nog steeds geen reactie van Telfort, is toch echt te gek voor worden zo, zit al een dikke week zonder internet.. waardoor ik nood gedwongen bij andere mensen belangrijke E-mails moet bekijken, en me rekeningen moet betalen. Mijn werkgever wordt er ook niet blij van aangezien ik op sommige dagen thuis werk.
Jullie raken op deze manier veel klanten kwijt. Ik heb al besloten zo dit contract voor bij is zeker overstapen naar een andere internet provider.
Bij deze wil ik jullie dan ook graag someren om antwoord te geven, want ik heb al vaak genoeg gebeld, naar jullie te dure 0900 nummer, en dan ook nog meer dan 20 min in de wacht staan. en nog niet fatsoenlijk geholpen geworden, dat heet klanten uitbuiten!! 

Wordt dit niet in een aanzienbare tijd opgelost, dan zal ik zeker een klacht neer leggen bij Radar, Kassa en Ombudsman
Reputatie 8
Badge +15
@pck1
Ik begrijp dat deze situatie erg vervelend voor je is maar bij een handmatige betaling is het volgens mij belangrijk dat het factuurnummer vermeld wordt bij de omschrijving. Je geeft aan dat het wel betaalt en dan weer niet betaalt is en is het bedrag dan niet gestorneerd of terug geboekt naar het rekeningnummer?

Bij 1 van de moderators staat de volgende handtekening:
Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

Nog even geduld dus voor je een reactie ontvangt van een moderator.
Badge
@pck1
Ik begrijp dat deze situatie erg vervelend voor je is maar bij een handmatige betaling is het volgens mij belangrijk dat het factuurnummer vermeld wordt bij de omschrijving. Je geeft aan dat het wel betaalt en dan weer niet betaalt is en is het bedrag dan niet gestorneerd of terug geboekt naar het rekeningnummer?

Bij 1 van de moderators staat de volgende handtekening:

Nog even geduld dus voor je een reactie ontvangt van een moderator.

Ik heb inmiddels de betalingen voldaan, via mijn eigen rekening. en heb sinds deze ochtend ook weer internet..

Maar de betaling die is gedaan met het andere rekening nummer, heeft zijn geld nog niet terug gestort gekregen, hij heeft daar een brief van jullie over mogen ontvangen, dat die maar even contact moest opnemen met de klantenservice, maar dat is niet te doen, ten eerste het is veels te duur, en ten tweede het duurt veels te lang voor dat je er iemand aan krijgt.
Ik zou dit graag via hier opgelost zien worden zonder dat er nog meer kosten gemaakt moeten worden
Badge
Ondertussen zijn we weer een week verder en is het geld, van de andere rekening nog steeds niet terug gestort en hoor ik ook helemaal niets van Telfort.
Mag ik jullie ook kosten berekenen, voor het achter houden van geld, waar jullie geen recht op hebben?
Degene, die mij wilde helpen, moet naar jullie onbereikbare, dure nummer bellen en daar heeft die persoon geen geld voor.
**** sh*t, als jullie niet kunnen vinden, waar dat geld naar toe moest, ondanks een klantennummer, behoren jullie dat per omgaande terug te storten naar de rekening, waar het vandaan kwam.
Dit heb ik ook met mijn bank besproken en zij hebben het over een ontoelaatbare situatie.
Bij deze vraag ik niet meer of u het geld wilt retourneren, maar eis ik dat dit geregeld wordt.
Badge +2
Dat de betaling nog niet terug ontvangen is kan per bedrijf verschillen, maar in de meeste gevallen tussen 2 tot 4 weken

Dat er een brief ontvangen is geeft aan dat men het e.a. Voor de veiligheid wil natrekken

Als men dit niet doet kan het wel eens lang duren voor men het geld terug heeft
Badge
Eigenlijk verteld u mij, dat het geld nog wel weken "spoorloos" kan blijven.
UW klantenservice is ONBEREIKBAAR.
Geeft u mij dan maar een ander nummer, waar ik heen kan bellen, om dit te regelen.
Ik wil dat het geld snel retour komt, maar kan me niet veroorloven, een zelfde bedrag aan beltegoed, te verbruiken.
Trouwens ook van uw bedrijf, dus steelt u me aan twee kanten.
Ik heb al een 35 euro aan beltegoed gespendeerd, aan uw klantenservice en u verwacht, dat ik dat weer ga doen, om geld terug te krijgen, wat van mij is.
Ik wil u wel op de hoogte brengen, dat al deze berichtjes zijn gekopieerd en afgegeven bij mijn rechtsbijstand.
Volgens hen, bent u verplicht een ander contact adres of nummer te geven, daar uw 0900 nummer vrijwel onbereikbaar is.
Geef mij een betaalbaar en bereikbaar nummer, dan kan ik contact opnemen.
Liever heb ik nog, dat u het geld gewoon terug stort.
En toen was hert stil. LOL

Reageer