Instellingen modem

• 18 augustus 2012
  • 10 reacties
  • 3572 keer bekeken

Badge
Als ik in mijn browser mijn StandaardGateway invoer en ik kom op het inlog-scherm kan ik niet inloggen , want als ik mijn wachtwoord van mijn internet invoer wordt de pagina gewoon ge restart en komt er niks.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Voer je het wachtwoord van "je internet" in of van het modem?

Het wachtwoord van het modem is standaard 1234 .
Badge
Ik heb 1234 geprobeerd en mijn internet wachtwoord maar de pagina herlaad gewoon en er staat ook niet dat het wachtwoord fout is ingevoerd , helemaal niks.
Reputatie 8
Badge +16
Welk adres typ je in?
Welk modem heb je precies?
Badge
Het modem zal ik niet kunnen zeggen want ik heb geen idee welk modem maar ik typ in mijn adres-balk:192.168.1.254 en krijg dan het Zyxel scherm.
Badge
En als ik dan een van de 2 wachtwoorden in typ gebeurd er gewoon niks en herlaad de pagina gewoon zonder uberhaut iets anders zoals:U wachtwoord is fout , helemaal niks.
Badge
Heeft iemand nog enige tip's , want ik kom er echt niet uit..
Badge
Ik heb een Zyxel P-2602HW-D1A
Reputatie 8
Badge +16
Je kunt een keer het modem resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan is het wachtwoord weer 1234.

Je moet dan wel opnieuw de instellingen goedzetten (van telefonie en draadloos).
Badge
Kan een van de Telfort Mensen niet kijken wat mijn modem wachtwoord is en mij die verzenden met een privé-bericht?Want dat zou een stuk makkelijker zijn.
Badge
@VragenMaker1,

Welkom op het forum! Wij kunnen het wachtwoord van uw modem niet inzien/achterhalen. Wat Franzki aangeeft is correct. Dit staat ook omschreven in onze online klantenservice. Succes!

Laïla