beantwoord

Installeren sonore schakelaar

• 10 juli 2018
  • 6 reacties
  • 244 keer bekeken

Reputatie 1
Wil met eWelink app een sonoff wifi schakelaar installeren via de v10 experiabox maar helaas dat werkt niet met de v10 experiabox
Heb gelezen dat er meer hier problemen mee hebben
Iemand een idee wat ik kan doen
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 12 juli 2018, 19:25

Hi st628165,

Welkom op het forum! Ik heb even voor je rondgekeken en er schijnen ook mogelijkheden te zijn met verbinden via een WiFi versterker. Het lijkt erop dat verbinden met de V10 niet mogelijk is, waarvan ik niet exact weet wat daar de oorzaak van is. Heb je het probleem ook wanneer je een andere Ghz frequentie in stelt op je modem? Ik denk graag met je mee!
Bekijk reactie

6 reacties

Persoonlijk vind ik dit onzinnig en voor de luie mens. Maar mischien helpt deze link
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1673131
Reputatie 1
die pagina had ik al gezien en wel 10 zo geprobeerd maar werkt niet
de ewelink ziet hem wel maar komt niet verder
Dat is jammer als ik de stappen goed begrijp zou je regelrecht moeten verbinden via een ssid van de schakelaars zelf.
Reputatie 3
Badge +4
Hi st628165,

Welkom op het forum! Ik heb even voor je rondgekeken en er schijnen ook mogelijkheden te zijn met verbinden via een WiFi versterker. Het lijkt erop dat verbinden met de V10 niet mogelijk is, waarvan ik niet exact weet wat daar de oorzaak van is. Heb je het probleem ook wanneer je een andere Ghz frequentie in stelt op je modem? Ik denk graag met je mee!
Reputatie 1
Het is inmiddels geïnstalleerd op eens stond hij er in
Bedankt voor je reactie
Reputatie 3
Badge +4
Fijn om te horen! Geef gerust een seintje als we nog ergens in mee kunnen denken 🙂

Reageer