Inloggen/Activeren lukt niet

• 18 september 2012
  • 5 reacties
  • 2037 keer bekeken

ik ben een nieuw klant.
mijn internet wordt vanaf morgen 19 septermber aangesloten.
ik moet alleen nog even inloggen op mijntelfort.nl  om het te activeren.
maar dat lukt niet...  hoe kan dit? Telfort wil je hier wat aan doen?   ik krijg het volgende error te zien,

De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

5 reacties

@Hallee,

Dank u voor de terugkoppeling.

@fnl14,

Is het voor u inmiddels ook al gelukt?

Daphne

Bij mij is het ook gelukt om vandaag in te loggen.  
Mijn download en upload snelheid ligt wel beetje aan de lage kant, ik heb Internet Extra.
Maar ik hou er wel rekening mee dat in de eerste weken snelheid lager kan zijn..
Verder ben ik tevreden. 
Badge +2
@Hallee,

Dank u voor de terugkoppeling.

@fnl14,

Is het voor u inmiddels ook al gelukt?

Daphne
Vandaag weer geprobeerd en het werkt nu wel.
Hallo,

Precies dezelfde foutmelding, mijn internet is vanaf vandaag actief kan echter niet inloggen...

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

dus je zit gewoon zonder internet? terwel je internet aansluiting vandaag actief moet zijn.
wow ik hoop niet dat ik morgen zonder internet zit of zelfs nog langer. want dan ga ik er echt werk van maken.
Hallo,

Precies dezelfde foutmelding, mijn internet is vanaf vandaag actief kan echter niet inloggen...

Reageer