beantwoord

Inlog voor Telfort Veilig.

• 5 februari 2016
  • 6 reacties
  • 620 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
De "proefversie" van het anti-viruspakket op m'n (nog bijna) nieuwe Windows-laptop is verlopen.

Tijd dus, om - vanwege het combivoordeel het gratis - Telfort Veilig te gaan gebruiken.

Vanavond een poging gewaagd, maar na het inloggen op "Mijn Telfort", opent na het kiezen van Telfort Veilig, wederom een inlogscherm, maar met welke gegevens logt men daar in?

Bij zowel de inlog voor "Mijn Telfort" als destijds per post verstrekte gebruikersgegevens worden niet herkend. De vraag is dus, welke inleggegevens er voor Telfort Veilig nodig zijn? En hoe krijg ik die?
icon

Beste antwoord door jimny 5 februari 2016, 08:11

Met dezelfde gegevens waarmee je ook inlogt bij mijn telfort
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Met dezelfde gegevens waarmee je ook inlogt bij mijn telfort
Reputatie 1
Badge +1
Jimny,

Bedankt voor je antwoord, maar met de gebruikersnaam en wachtwoord voor "Mijn Telfort" kan ik voor Telfort Veilig niet inloggen. Ik krijg dan de melding:

Fout
Gebruikersnaam of wachtwoord onjuist.

Dat meldde ik dus al ...
Reputatie 1
Badge +1
Wat een drama ... Ik begin me serieus af te vragen of het iemand gelukt is, Telfort Veilig te installeren ...
Reputatie 1
Badge +1
Nou nou, e i n d e l i j k is het dan toch gelukt om de HP Envy veilig te maken. :)

Blijkbaar ligt het probleem bij Internet Exploder of Edge, de gloednieuwe browser nog meer ergernis . 😠 Met Chrome is het binnen een paar minuten gelukt. :?

Eindelijk.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bert, bedankt voor het melden! Fijn dat het eindelijk is gelukt.
Reputatie 1
Badge +1
Hi Stephen,

Natuurlijk ben ik ook blij, dat het uiteindelijk toch gelukt is! Net op tijd overigens: ik begon m'n laptop al een Hopeloos Produkt te vinden (en stond bijna op het punt die, met de kracht van Windhoos 10, het raam uit te smijten). Ik kwam tot die conclusie, omdat Telfort Veilig al eerder met succes op de Mac en iPad was geïnstaleerd. Maar: ere wie ere toekomt: de tip om een andere browser te gebruiken, kreeg ik van een medewerker van Telfort's Klantenservice :$

Ik ben overigens benieuwd, of iemand kan verklaren waarom met Internet Explorer en Edge, het niet mogelijk is, verder in te loggen en Telfort Veilig te installeren? Complot van Microsoft? HP? :8