Ik wilde geen rompslomp of zorgen

• 5 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 1738 keer bekeken

Gezien ik al jaren mijn abbo bij dezelfde heb lopen( eerst tiscali wat overgenomen is door telfort) werd ik gebeld met een aanbieding om mijn abbo om te zetten. Na veel gekletst enz werd duidelijk dat dit allemaal kon zonder rompslomp of zorgen anders had ik het NIET gedaan.

Gezien Telfort mij verzekerde dat dit kon en vertelde dat zij ALLES verder zouden regelen ben ik dus STOMgenoeg in deze valkuil gestapt want het geheel is niet waar.

Ik zou een minteur krijgen die nig steeds geen contact heeft opgezocht en over 3 dagen word alles al ongezet en ik hier dus met een doos met spullen zit wat ik geheel niet weet van hoe wat waar. Rekening van TV profider ook al weer binnen is terwijl telfort ALLES zou regelen.

Ik ben hiermee absoluut niet blij, maak me zorgen of de overgang zo wel goed verloop en over dat ik dus niet met tv kosten op dubbelen kosten zit gezien ik dit NIET kan betalen.
Ik wil graag weten wanneer er dus contact gezocht word gezien ik weiger nog 1 extra cent zelf uit te geven en dit na jaren fijn bij deze dienst gezeten te hebben dit de reden voor mij kan zijn om na dit contract hier weg te gaan.

Ik baal, ik ben boos, ik ben verdrietig en voornamelijk zwaar teleurgesteld

6 reacties

als ze je wat verkopen moeten, kan alles zsm geregeld worden, als je eenmaal ja hebt gezegd  dan gaat de hoofdpijn beginnen,
Dat is dus het jammeren aan deze situatie. IK WAS AL KLANT met internet en telefoon en al jaren een tevreden klamt. Door dit ******** gebeuren verliezen ze dus vaste klanten. Lijkt mij nie handig voor welk bedrijf dan ook in een crisis tijd dus hoop dat ze eens aandacht gaan besteden aan wat ze beloven
Badge
Gezien ik al jaren mijn abbo bij dezelfde heb lopen( eerst tiscali wat overgenomen is door telfort) werd ik gebeld met een aanbieding om mijn abbo om te zetten. Na veel gekletst enz werd duidelijk dat dit allemaal kon zonder rompslomp of zorgen anders had ik het NIET gedaan.

Gezien Telfort mij verzekerde dat dit kon en vertelde dat zij ALLES verder zouden regelen ben ik dus STOMgenoeg in deze valkuil gestapt want het geheel is niet waar.

Ik zou een minteur krijgen die nig steeds geen contact heeft opgezocht en over 3 dagen word alles al ongezet en ik hier dus met een doos met spullen zit wat ik geheel niet weet van hoe wat waar. Rekening van TV profider ook al weer binnen is terwijl telfort ALLES zou regelen.

Ik ben hiermee absoluut niet blij, maak me zorgen of de overgang zo wel goed verloop en over dat ik dus niet met tv kosten op dubbelen kosten zit gezien ik dit NIET kan betalen.
Ik wil graag weten wanneer er dus contact gezocht word gezien ik weiger nog 1 extra cent zelf uit te geven en dit na jaren fijn bij deze dienst gezeten te hebben dit de reden voor mij kan zijn om na dit contract hier weg te gaan.

Ik baal, ik ben boos, ik ben verdrietig en voornamelijk zwaar teleurgesteld

BIj mij werd het pakket ook afgeleverd, maar de beloofde monteur bleef weg.

Gelukkig ben ik aardig technisch en was het voor mij slechts een enkele moeite om het TVpakket zelf te installeren.

Telfort had voorheen een goede klantenservice, nu zijn ze moeilijk bereikbaar op dat dure 0900 nummer en dat is absoluut niet klantvriendelijk te noemen. Ik heb ze dat vandaag dus ook verteld.

Alleen met klanten binnenhalen bereik je dat je klanten uiteindelijk toch gaan overstappen naar een voor een klant betrouwbare provider.

Nadat ook ik  er maar telefonisch bij Telfort niet doorheen kon komen, heb ik gevraagd om een terugbelreactie, dus dat kan ik u hierbij aanbevelen.

En mijn klachten zijn nu betreffende die zaak opgelost.

Mvg, Hope
Even hoor Hope want ik ben een beetje een nurd hahahaha hoe kan je voor zo'n terugbel reactie zorgen?
Badge +1
@Miran,

Welkom op het forum! Vervelend dat u nog niet bent gebeld door Guidion voor het maken van een installatieafspraak. Ik heb contact opgenomen met Guidion en hen gevraagd u te bellen. U kunt dan samen met hen een geschikt tijdstip voor de installatie inplannen. U kunt ook zelf contact opnemen op telefoonnummer 088-2000120.

Jeroen
Ik heb contact met ze gehad en zij gaan mij vandaag nog terug bellen. Hopenlijk komt het allemaal goed........

Reageer