Ik probeerde maar kreeg ik de melding service unavailoble

  • 29 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1250 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik probeerde al paar dagen contact met klantenservice via mijn Telfort op
te nemen. Maar dat lukt het me niet als ik mijn vraag per e-mail wil stelen kreeg ik
de melding (Service unavailoble ).

Op mijn factuur nummer 3520744614 staat er een bedrag van 3,32 Euro ex ,BTW
onder de PC beveiliging totaal betreft Gebruikers naam r.maryoush@telfort.nl
waar ik deze beveiliging nooit besteld heb.daarvoor ook de factuur nummer
3520744614 hebben een bedraag van 2.78 Euro.boven dien ik kan ook telfort
niet mailen via de e-mail adres [email]noreply@telfort.nl[/email] en ook e-mail
[email]klantenservice@telfort.nl[/email]

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer