beantwoord

Ik krijg geen internetverbinding tussen de Experia V8 en mij Devolo 550

• 11 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Het zou allemaal plug and play moeten zijn, maar ik krijg geen internetverbinding op mijn Devolo 550 vanuit mijn Experia V8 box.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Dolphinszaandam 12 oktober 2019, 20:07

Bedankt voor jullie reacties: Ik ben er uiteindelijk 8 uur mee bezig geweest. Bleek de nieuwe Devolo defect te zijn. Deze kreeg daardoor simpelweg geen verbinding met internet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Dolphinszaandam, welkom op ons Forum.

Ik lees dat je geen internet via jouw Devolo krijgt. Normaal gesproken is dat inderdaad plug and play, maar soms moet je het instellen. Je hebt ze wel goed aangesloten? Heb je verder ook de handleiding doorlopen? Door bijvoordbeeld de adapters te resetten of dergelijke. Geeft dat verbetering?
Hallo @Dolphinszaandam , bij Devolo kun je ook een hulpprogramma voor de PC downloaden en daarmee binnen de adapters komen om deze aan te passen en/of te resetten.
Bedankt voor jullie reacties: Ik ben er uiteindelijk 8 uur mee bezig geweest. Bleek de nieuwe Devolo defect te zijn. Deze kreeg daardoor simpelweg geen verbinding met internet.
Reputatie 8
Badge +12
O, dat is ook wel een domper. Nu is het in ieder geval wel duidelijk dat er met het internet niets aan de hand is. Hopelijk heb je snel de oplossing gevonden.

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer