beantwoord

hoe kan ik mijn website bij telfort aanmelden

• 10 oktober 2013
  • 13 reacties
  • 5464 keer bekeken

Mijn vraag is de volgende
ik heb een website gemaakt met het programma eigen homepage.
Deze heb ik zover voorbereid met alle knoppen en pagina"s 
 nu ik deze site wil uplloaden krijjg ik elke keer een fout melding
Melding Connecting ftp-telfort.nl
      Error FTP Componet not connected

zou u me daar verder mee kunnen helpen

met vriendelijke groeten
J.Flapper
icon

Beste antwoord door Jan Flapper 14 oktober 2013, 14:24

Hallo,
ik heb van een aantal mensen advies gehad hoe ik mijn web-site kan aamelden bij telfort
ik wil deze mensen bedanken voor hun adviezen maar tot op heden is het niet gelukt
hij geeft nog iedere keer een foutmelding, mocht iemand nog een idee hebben dan hoor ik dat graag
ik wil de mensen waar ik een advies van gekregen heb nogmaals bedanken en sorry zeggen dat ik niet meteen heb geantwoord.
met vriendelijke groeten
J.Flapper 
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Helaas ondersteund Telfort het hosten van je eigen website niet.
Je zal van een andere hosting provider gebruik moeten maken voor het hosten van je eigen website
Reputatie 8
Badge +19
@J.Flapper

Waar wil je de bestanden naartoe uploaden, heb je een eigen homepage van bijv. Tiscali van vroeger..?
Hallo,
ik kan met mijn gemaakte web-site niet uploaden bij telfort.
ik heb nooit een adere server gead voor een web-site, wel ben ik vroeger bij home.nl geweest maar dat was alleen voor email
nu bij telfort maar krijg steeds fout meldingen.
weet iemand hier een oplossing voor
m.v.g.
J.Flapper
Reputatie 8
Badge +19
Hallo Jan, ben je deze al vergeten..?
https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/mijn-website-telfort-aanmelden-37316/
Hallo,
Ik kan nog steeds niet mijn gemaakte web-site bij telfort aan melden stedds krijg ik een foet melding.
als ik invul bij adres ftp.telfort.nl of ftp.home.telfort .nl
krijg ik iedere keer de melding
error FTP Componet not connected.
kan iemand mij vertellen wat ik dan wel precies moet invullen bij het adres of is er een ander probleem en wat dan wel
m.v.g.
J.Flapper
Hallo,
Ik kan nog steeds niet mijn gemaakte web-site aanmelden bij telfort.
ik toets als adres ftp.telfort.nl os ftp.home.telfort.nl met mijn wachtwoord, wat ik ook als adres intype steeds krijg ik de melding 
error FTP Componet not Connected.
kan iemand mij vertellen wat ik dan wel in moet toetsen om wel verbinding te grijgen en mijn web-site kan uploade.
bij voorbaat dank
J.Flapper
Reputatie 8
Badge +19

kan iemand mij vertellen wat ik dan wel precies moet invullen bij het adres of is er een ander probleem en wat dan wel

Ik neem aan dat je een FTP-programma gebruikt om de bestanden te uploaden en niet probeert om via je webbrowser in te loggen.
Dat laatste wordt namelijk niet ondersteund door Telfort.

FTP-server: home.telfort.nl (dus géén ftp ervoor..!)
FTP-poort: 21
Reputatie 8
Badge +19
@J.Flapper

Je vraag meerdere keren stellen is onnodig en tegen de forumregels.

Deze al gelezen..?

https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/mijn-website-telfort-aanmelden-37316/#post362332
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jan Flapper,

Hoe kom jij aan webspace bij Telfort? Want Telfort heeft dat helemaal niet... tenminste niet voor nieuwe abonnees.
Hallo,
ik heb van een aantal mensen advies gehad hoe ik mijn web-site kan aamelden bij telfort
ik wil deze mensen bedanken voor hun adviezen maar tot op heden is het niet gelukt
hij geeft nog iedere keer een foutmelding, mocht iemand nog een idee hebben dan hoor ik dat graag
ik wil de mensen waar ik een advies van gekregen heb nogmaals bedanken en sorry zeggen dat ik niet meteen heb geantwoord.
met vriendelijke groeten
J.Flapper 
Reputatie 8
Badge +19
[...]
...en sorry zeggen dat ik niet meteen heb geantwoord.

Je hebt nog steeds niet geantwoord.
Je herhaalt alleen je probleem steeds...
Badge
xilence mompelt iets over bord en kop. :rolleyes:

Als u geen ex Tiscali klant bent is het niet mogelijk om een website te uploaden en daarbij en ik quote nu Webcare uit een ander topic;

U mist er niet veel aan hoor en volledige webhosting met eigen domeinnaam is tegenwoordig zeer voordelig.
Op home.telfort.nl kan alleen maar platte html gebruikt worden. Geen php, geen databases of andere geavanceerde scripting.

Hugo
Reputatie 4
Badge +3
@Jan Flapper,

Ik heb alle topics samengevoegd, probeer het overzichtelijk te houden en plaats eventuele updates dan ook hier.

Henk

Reageer