beantwoord

hoe kan ik mijn @ tiscali mail lezen bij telfort webmail

• 26 juli 2014
  • 6 reacties
  • 11272 keer bekeken

ik vraag dit voor mijn moeder.
zij heeft al jaren een @ tiscali.nl email adres nu is bij haar outlook gecrashed en wil ik voor haar webmail gaan gebruiken.
hoe kan ze nu nog haar @tiscali.nl emails gaan lezen?
wie kan mij helpen?
alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Enterprise 27 juli 2014, 14:12

Het inloggen was wel gelukt maar helaas komen hier niet haar tiscali mails binnen.

Welke dan wel..?
Komen er helemaal geen mails binnen?
Heb je al een testmailtje gestuurd naar dit Tiscali mailadres..?

Is het geen idee om haar Outlook opnieuw te installeren?
Je kan ook de PC met 'Systeemherstel' terugzetten naar een datum van vóórdat Outlook is gecrashed, dat kan het probleem ook oplossen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
ik vraag dit voor mijn moeder.
zij heeft al jaren een @ tiscali.nl email adres nu is bij haar outlook gecrashed en wil ik voor haar webmail gaan gebruiken.
hoe kan ze nu nog haar @tiscali.nl emails gaan lezen?
wie kan mij helpen?
alvast bedankt!

Hoi jtwivey, welkom op het forum.

Ik neem aan dat moeders haar wachtwoord nog heeft van deze account..?

N.B. Je moeder kan inloggen met zowel xxx@tiscali.nl als met xxx@telfort.nl
Het inloggen was wel gelukt maar helaas komen hier niet haar tiscali mails binnen.
Reputatie 8
Badge +9

Welke dan wel..?
Komen er helemaal geen mails binnen?
Heb je al een testmailtje gestuurd naar dit Tiscali mailadres..?

Is het geen idee om haar Outlook opnieuw te installeren?
Je kan ook de PC met 'Systeemherstel' terugzetten naar een datum van vóórdat Outlook is gecrashed, dat kan het probleem ook oplossen.
Dank je wel het test bericht is inderdaad aangekomen ze gaf aan nog mails te missen vandaar dat ik op het verkeerde been werd gezet.
nogmaals bedankt ik denk dat het zo is opgelost!
Reputatie 8
Badge +9
Dank je wel het test bericht is inderdaad aangekomen ze gaf aan nog mails te missen vandaar dat ik op het verkeerde been werd gezet.
nogmaals bedankt ik denk dat het zo is opgelost!

Graag gedaan... ;)
Dat ze mails mist kan kloppen, als deze voorheen in Outlook zijn binnengehaald staan ze niet meer op de mailserver van Telfort.
(op voorwaarde dat Outlook niet stond ingesteld op 'Kopie van de mail op de server bewaren').
Deze mails zijn dan ook niet meer terug te halen omdat ze in een map in Outlook zelf staan, en Outlook is tenslotte gecrashed en werkt niet meer.

Zoals gezegd, als je moeder misschien toch liever met Outlook wil werken dan is het goed mogelijk om dit programma te herstellen naar de situatie voordat deze is gecrashed.
Dan heeft ze ook alle mails weer terug die ze tot aan de datum van de crash heeft bewaard.
Maar vindt ze het werken met webmail ook prima dan houden we het daarbij... 😉
Hoe ik mijn emails en aliasadressen veranderen

Reageer