Helaas is dit niet mogelijk, er wordt alleen een beugeltje verstrek aan nieuwe klanten bij het modem, dit is dus los niet verkrijgbaar. De oplossingen die je aangereikt krijgt komen neer op, zoek het lekker zelf uit, en de helpdesk kon niets anders dan dit beamen.
Nu vraag ik je, misschien een van de makkelijkste problemen voor Telfort om op te lossen kan niet opgelost worden, en zij laten hun klant(en) en hun modem lekker bungelen.
Op dit forum schijnen ook mensen van Telfort rond te wandelen, kunnen zij mij aan een oplossing=nieuw beugeltje helpen.
Wat een bedrijf zeg, een enorm klantonvriendelijk gedoe.
Beste antwoord door Hasje
Aangezien ik er maar vanuit gegaan ben dat Telfort mij en mijn modem zou laten bungelen, heb ik op Marktplaats een V8 modem gekocht met beugel. Prijs 10 euro, verzendkosten 6,50 euro. Al met al een duur beugeltje. Blijf het een belachelijk verhaal vinden die service van Telfort.
Jouw reactie past hier precies in, terwijl ik om een oplossing vraag, informeer jij of ik het zelf al op heb kunnen lossen, triest....
:?:?:?:@:@
Bekijk reactie
Jouw reactie past hier precies in, terwijl ik om een oplossing vraag, informeer jij of ik het zelf al op heb kunnen lossen, triest....
:?:?:?:@:@