beantwoord

Help, mijn modem bungelt.....

• 14 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 391 keer bekeken

Ben al enige jaren klant bij Telfort, en heb dus ook een modem (Experia Box V8). Laatst kreeg ik problemen met mijn TV, en volgens de klantenservice moest ik mijn kabel van de telefoonaansluiting naar het modem vervangen, omdat daar veel ruis op zat. Dan moet je dus het modem losmaken wat in mijn geval op de muur bevestigd is. Helaas is tijdens het loshalen/bevestigen op de hiervoor bestemde beugel een van de nokjes afgebroken , en is het niet meer mogelijk om het modem op te hangen. Dus maar eens naar de helpdesk gebeld om te vragen of ik een nieuw beugeltje kon krijgen.
Helaas is dit niet mogelijk, er wordt alleen een beugeltje verstrek aan nieuwe klanten bij het modem, dit is dus los niet verkrijgbaar. De oplossingen die je aangereikt krijgt komen neer op, zoek het lekker zelf uit, en de helpdesk kon niets anders dan dit beamen.
Nu vraag ik je, misschien een van de makkelijkste problemen voor Telfort om op te lossen kan niet opgelost worden, en zij laten hun klant(en) en hun modem lekker bungelen.
Op dit forum schijnen ook mensen van Telfort rond te wandelen, kunnen zij mij aan een oplossing=nieuw beugeltje helpen.
Wat een bedrijf zeg, een enorm klantonvriendelijk gedoe.
icon

Beste antwoord door Hasje 17 augustus 2017, 16:12

Aangezien ik er maar vanuit gegaan ben dat Telfort mij en mijn modem zou laten bungelen, heb ik op Marktplaats een V8 modem gekocht met beugel. Prijs 10 euro, verzendkosten 6,50 euro. Al met al een duur beugeltje. Blijf het een belachelijk verhaal vinden die service van Telfort.
Jouw reactie past hier precies in, terwijl ik om een oplossing vraag, informeer jij of ik het zelf al op heb kunnen lossen, triest....
:?:?:?:@:@
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hasje, wat vervelend dat jouw modem nu aan het bungelen is. Heb je in de tussentijd een nieuw beugeltje of andere oplossing kunnen vinden? In afwachting van jouw reactie.
Aangezien ik er maar vanuit gegaan ben dat Telfort mij en mijn modem zou laten bungelen, heb ik op Marktplaats een V8 modem gekocht met beugel. Prijs 10 euro, verzendkosten 6,50 euro. Al met al een duur beugeltje. Blijf het een belachelijk verhaal vinden die service van Telfort.
Jouw reactie past hier precies in, terwijl ik om een oplossing vraag, informeer jij of ik het zelf al op heb kunnen lossen, triest....
:?:?:?:@:@
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hasje, bedankt voor je reactie. Ik had een andere oplossing voor je maar je hebt aangegeven dat je al een modem met beugel hebt gekocht. Vandaar mijn vraag. Mocht je in het vervolg weer een beugeltje nodig hebben stuur mij dan een bericht.
Ja, dat zal ik zeker doen, bedankt voor de moeite. Wat ik dan vreemd vind, de helpdesk kan mij niet aan een beugel helpen, en jij schijnbaar wel. Rara hoe kan dat............:?:?:?

Reageer