beantwoord

Help! Ik kan geen mail verzenden!

• 24 juli 2013
  • 31 reacties
  • 8101 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Badge
Maar ondertussen wel opgelost!
Help help help
Ik kan geen mail versturen. De smtp-server heeft volgens een popup problemen.  Er staat geen storing op de pagina storingen en onderhoud. Heb al diverse keren gebeld in de afgelopen zes uur.  Men zegt dat de storing op de genoemde pagina gemeld gaat worden. Dit is de zoveelstes misser van Telfort! Per 1 juli verplicht de wet het aanbieden van een overstapservice, een zo  geheten PAk-account. Handig voor andere klnaten van Telfort om te weten dat die verplichte overstapservice eraan komt.
Badge +1
@maharita,

Spijtig om te lezen dat je problemen met het versturen van e-mail hebt ervaren. Kun je inmiddels wel weer e-mails versturen? Indien dit niet het geval is dan lees ik dat graag van je. Je hebt jouw reactie geplaatst in een oud topic, ik raad je aan om in het vervolg een eigen (nieuw) topic te openen.

Jeroen
@Jeroen
Ik heb inmiddels een nieuw onderwerp gestart. De mail doet het nog niet.  De klantenservice heeft gemeld dat mijn storing niet op de onderhoudspagina staat, omdat men nog uitzoekt of het een algemeen probleem is. Een prachtig voorbeeld van slechte marketing is dat! Kennelijk heeft men bij Telfort geen benul van commercieel economische inzichten als de 80/20-regel en het pr-effect van een teleurgestelde klant wiens individuele probleem, een tekprt in de dienstverlening, niet de moetie waard is om voortvarend aan tepakken!
Ik heb de afgelopen dagen hetzelfde probleem. De ene keer kan ik wel mailen en de andere keer weer niet. Ik krijg dan direct de melding unable to relay.

De tip in dit topic om smtp.kpnmail.nl te gebruiken, werkt ook nu bij mij. Ik kan dus (via een omweg) weer mailen.

Dus Telfort, is er weer een storing?
Bij mij blijkt toch wat anders aan de hand.... (sorry Telfort!).

Om de een of andere vage reden deelt de DHCP van de Arcadyan modem aan mijn Win7 laptop soms een IP adres uit in een andere range.... Dan kan ik wel internetten, maar de mail gaat fout....

Ik heb destijds het modem als adres 192.168.1.254 gegeven en de DHCP range gezet op 192.168.1.50 t/m 192.168.1.100. Nu blijk de laptop dus af en toe 192.168.2.11 als adres toegewezen te krijgen. Alle andere apparatuur (tablets, telefoons, wii etc.) krijgt gewoon een 192.168.1.XX adres....

Iemand een idee?

Reageer