beantwoord

Heb abonnement opgezegd

  • 31 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 1
Heb het abonnement opgezegd maar heb niets ontvangen van wat ik terug moet sturen en hoe?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 september 2018, 18:56

Hi Christiano, welkom op het forum. Wat GJC aangeeft klopt. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook nakijken of de opzegging goed is verwerkt.

Thanks heb het vanmiddag opgestuurd.
Bedankt voor je reactie.
Gr Chris
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat staat op onderstaande pagina uitgelegd:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 5
Badge +8
Hi Christiano, welkom op het forum. Wat GJC aangeeft klopt. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook nakijken of de opzegging goed is verwerkt.
Reputatie 1
Thanks heb het vanmiddag opgestuurd.
Bedankt voor je reactie.
Gr Chris
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan uiteraard, laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Christiano, welkom op het forum. Wat GJC aangeeft klopt. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook nakijken of de opzegging goed is verwerkt.

Thanks heb het vanmiddag opgestuurd.
Bedankt voor je reactie.
Gr Chris

Reageer