Gratis monteur maakt geen afspraak....

  • 2 juli 2012
  • 0 reacties
  • 1870 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Op 4 juli wordt mijn alles-in-1-pakket geactiveert.Volgens de brieven, email en webpagina's zou de monteur uiterlijk 4 dagen voor oplevering contact met mij opnemen voor het maken van een afspraak.

Dat is, nu 2 dagen voor oplevering, nog niet gebeurd.

Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat het merendeel van de klanten het toch wel zelf installeren. Zo moeilijk is dat niet.
En dat is zo. Ik heb (waarschijnlijk) de monteur ook niet nodig voor de installatie opzich.

Waar ik hem wel voor nodig heb is de levering van een set voor draadloze verbinding van de 2e aansluiting.
Alles wat ik hierover kan vinden is dat die alleen bij "de monteur" kan worden aangeschaft.
En als ie er dan toch is kan ie gelijk even checken of ik alles netjes heb aangesloten 😉

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.