Gen toegang tot gebruikersdeel Mijn Telfort

• 25 november 2015
  • 8 reacties
  • 631 keer bekeken

Vandaag ontving ik een ongebruikelijk hoge factuur. De hogere kosten zouden zijn ontstaan door Nationaal Bellen.
Om te zien wat er precies gebeurd is wilde ik de gespreksspecificaties opvragen.
Mijn inlog wordt niet geaccepteerd.
Na het aanvragen van een wachtwoordwijziging ontving ik een mail met een activatie-link.
Deze link brengt me naar een pagina met de mededeling:

"De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.
U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen."

Ik kan er dus maar van uit gaan dat mijn abonnement niet bestaat en de factuur daarmee niet valide is?

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Willem! Jouw abonnement is niet beëindigd dus je zou wel degelijk de gespreksspecificaties moeten kunnen inzien. Het is mij niet duidelijk hoe dit komt. Als je jouw 06-nummer roept in een privéberichtje, dan zorg ik ervoor dat je gebeld wordt om de factuur met je door te nemen. Ook zal dan worden verklaard waarom je niet zelf bij de specificaties kunt.
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om mijn factuur met een helpdeskmedewerker "door te nemen" - ik wil hem gewoon zelf doornemen. Als er vervolgens iets niet klopt of lijkt te kloppen trek ik wel weer aan de bel, hoor.
Een uitleg waarom een en ander niet lukt en de te volgen procedure om wel weer toegang te krijgen kunnen gemaild worden.
Inmiddels is het factuurbedrag geïncasseerd en heb ik nog steeds geen toegang tot de specificatie.
Ik beschouw het uitblijven van een reactie per mail als onwil.
Het betreffende bedrag zal ik door mijn bank laten terugboeken, wordt pas betaald als het juist blijkt te zijn én ik inzage in de gegevens heb gehad (let wel: inzage en dus niet telefonisch!).
Verder zal ik op zoek gaan naar een andere provider.
Reputatie 8
Badge +18
Het afgeschreven bedrag storneren raad ik je niet aan omdat er een rekening van je open staat terecht of niet terecht

Maar als je niet kunt inloggen op mijn telfort en een moderator van Telfort je aanbied telefonisch de rekening met je door wil nemen lijkt mij daar helemaal niets mis mee en dat men je dan ook uitlegt waarom inloggen niet lukt.
Tijdens het telefonisch gesprek kun je m.i. altijd vragen dat ze de gespecificeerde rekening naar je toe mailen.
Ik kan prima inloggen op Mijn Telfort. Ik kan alleen niet inloggen op het gedeelte waar de specificaties staan.
Op het moment dat een leverancier in gebreke blijft gaat alle correspondentie "zwart op wit", en e-mail valt daar ook onder.
Met een persoonlijk gesprek heb ik geen poot om op te staan als er een conflict ontstaat.
En zoals hierboven al gezegd: een specificatie kan ik prima zelf doornemen, pas als daar iets niet in klopt (of niet in lijkt te kloppen) zal ik daarover contact opnemen.
Het geeft linksom of rechtsom geen pas om een variabel bedrag af te schrijven zonder dat een klant daar de schriftelijke specificatie van kan inzien.
Reputatie 8
Badge +18
Log je wel in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord die je ook gebruikt voor mijn telfort, alhoewel ik dat zelf ook nog omslachtig vindt omdat je al ingelogd bent via Mijn Telfort.
Jimny, ik waardeer je hulp - maar heb je de foutmelding gelezen? Dat deel van het systeem laat me niet binnen omdat mijn abonnement beëindigd zou zijn.
Reputatie 8
Badge +18
Dat heb ik zeker gezien, dus mijn advies is om toch in te gaan op Michael zijn verzoek om je privenummer aan hem door te geven en over je principes heen te stappen want dan beland je in een patstelling.

Reageer