Geen verbinding. Tv, bellen en internet

  • 20 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1106 keer bekeken

Powerlampje brand. Wireless blijft knipperen en daarmee houd het op. Heb al een kabel veranderd. Maar niks werkt. 5x gereset, tijd de stekker eruit gehad. Klantenservice niet meee bereikbaar, eigen MB's vliegen weg.

Wie heeft er antwoord voor mij???

7 reacties

Wat voor modem heb je?
Op de goede manier gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds een half uur.

Natuurlijk gebeurt het net na alles dicht is! Enorm storend!:@

En die Facebook site reageert ook niet meer!
Wat voor modem heb je?
Op de goede manier gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm



Ja via de site gelezen en zo gereset.
Xperia box
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds een half uur.

Natuurlijk gebeurt het net na alles dicht is! Enorm storend!:@

En die Facebook site reageert ook niet meer!


Op fb kreeg ik alleen: heb je al een reset gedaan... ja duh. Zo blond ben ik ook weer niet...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Slootweg, wat balen dat je geen internet hebt midden in het weekend. Ik zie dat je nog verder contact hebt gehad met mijn collega's via Facebook en dat er een nieuw modem is besteld. Ik zie dat je verbinding nog niet online is, is dit ook met het nieuwe modem zo?
Nieuw modem werkt ook niet..
Monteur moet mij nog terug bellen. Maar dit schiet echt niet op. Nu al 4e dag zonder...
Reputatie 7
Badge +7
4 dagen zonder verbinding is niet leuk nee. Ik zie de opdracht bij Guidion nog open staan. Als je snel een afspraak wil inplannen, dan kan je hen bereiken op 088 - 2000 137.

Reageer