Geen reactie op mijn opzeggingsmail

  • 27 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1571 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Omdat je bij contact via een mail al een week lang een error krijgt op de website wil ik graag vragen wanneer jullie dit denken opgelost te hebben?

Ik wil namelijk aangeven dat bij het aflopen van mijn jaarcontract het absoluut niet door mag lopen en op de eind datum per direct beëindigd MOET worden. Dit omdat ik de slechte service van telfort helemaal zat ben. Jullie eigen website werkt zelfs maar half.

In een ander topic van mij staat wat jullie kunnen doen willen jullie mij als klant behouden.

Anders ga ik ervan uit dat mijn wens om mijn contract te beëindigen na de laatste dag van mijn contract genoteerd staat. Zoniet dan hebben jullie toch echt pech want ik heb het aangegeven en via de mail gaat niet want jullie website is brak.

Bye bye telfort! Bye bye leugenaars van de klantenservice! Bye bye geldwolven!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer