Geen reactie op e-mail

• 16 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1750 keer bekeken

Ik heb nu al 3 keer een e-mail naar de klantenservice Internet,TV & Bellen gestuurd, maar krijg totaal geen reactie (niet eens een melding dat de mail ontvangen is). Zo vervelend! In elke mail zeg ik hoe tevreden ik ben over mijn alles-in-een pakket en dat ik het iedereen aanraadt. Nu ben ik al zover dat m'n ouders het ook willen, maar als ik hun adres invoer, wordt er aangegeven dat het niet kan. Waar ligt dat aan?
Hoop dat ik op deze manier eindelijk eens een antwoord kan krijgen. En wellicht jullie systeem nakijken, want e-mails versturen via de site lijkt niet te werken (of de werknemers reageren gewoon niet?).

5 reacties

zie mijn reactie op 17-10-2012 en als je belt hang je minutenlang aan je telefoon en het eind van het liedje is hoge belkosten en ze kunnen je niet helpen
Badge +1
@el1982,

Het is vervelend dat u nog geen reactie op uw e-mail heeft gekregen, mijn excuses hiervoor. Graag help ik u verder, als u de postcode en huisnummer (van uw ouders) via een privébericht kenbaar maakt kan ik voor u uitzoeken waarom het Alles-in-1 pakket daar niet beschikbaar is.

Jeroen
@el1982,

Het is vervelend dat u nog geen reactie op uw e-mail heeft gekregen, mijn excuses hiervoor. Graag help ik u verder, als u de postcode en huisnummer (van uw ouders) via een privébericht kenbaar maakt kan ik voor u uitzoeken waarom het Alles-in-1 pakket daar niet beschikbaar is.

Jeroen

volgens mij stuurt u het naar het verkeerde adres
Badge +1
Ik ben het volkomen eens met geen reactie krijgen op e-mail. Ik heb op 28-9-12 gemaild, dit is mij vanmiddag bevestigd via de telefoon. Ik heb hierin gevraagd om bellen onbeperkt. Ik zag dit ook op de factuur staan. Nu bleek dit nog niet eens te zijn aangepast. Met als gevolg telefoniekosten op de komende factuur. Inmiddels heb ik het aangepast, en heb ik vandaag nogmaals een mail gestuurd. 

De collega aan de telefoon bevestigde mij meerdere malen dat de mail in het logbestand stond. Op 28-9-12. Dan heb ik het nog niet eens over het advies van de collega, die ik sprak voor de e-mail. Dat bellen onbeperkt niet voordelig voor mij zou zijn. Terwijl ik de factuur nog niet kon openen, maar wel alvast het bedrag zag staan van mijn 2de factuur. En raad eens, deze week af van mijn abonnementskosten...! Gek toch zo'n €30 aan telefoniekosten.

Ik ben nog maar net klant, nu al verkeerd advies, en niet beantwoorde mail. Maar ja ik ben benieuwd wanneer ik reactie krijg op de mail van vandaag..!
immibroek's schermafbeelding
Komt op gang 5 Reacties
Thread starters

17-10-2012 14:32
4
zo zwervend over de forums en de klachten lezend ben ik geloof ik niet de enige,wanneer gaan jullie nu echt wat doen aan:

-goed geschoold personeel die de producten van Telfort kent
-goed luisteren en lezen wat de klant vraagt/schrijft en binnen tijd beantwoorden met ontvangstbevestiging
-zorgen dat je altijd online bij je diensten kan op de Telfort site daar schort het nog wel een aan
-bewaar tijdens het lopende contract de gemaakte afspraken en zorg dat iedereen van de klantenservice daar bij kan

ik heb dit al eerder aangegeven maar voor ons is het over we gaan naar een andere provider
alweer een vaste klant kwijt het doet jullie schijnbaar niets,want ik zie op geen enkele klacht vraag
een compleet/correct antwoord van Telfort.Jammer want jullie hebben prima diensten,maar de service wil ook wat daar kunnen jullie nog een hoop in winnen

groet Mick

p.s. laten we maar stoppen met deze discussie want het kost jullue alleen maar tijd die jullie beter aan klantenservice kunnen besteden

Reageer