beantwoord

Geen lampjes aan op Experia Box en foutcode 303 op tv

• 19 december 2018
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

ik krijg foutcode 303 om mijn tv scherm.
geen verbinding met modem.
ik kijk op de modem.. doet het niet! Er brand ook geen lampje.
Ligt niet aan de spanning want andere dingen doen het wel op het stroomnet, conclusie modem of adapter stuk. HelAas heb ik de modem nog maar 2 weken.
wat gaan we hier aan doen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Babylonia 19 december 2018, 02:26

Misschien heb je een andere adapter liggen waar je even mee kunt testen of de modem het daar wel mee doet. Is dat positief, is het een kwestie dat Telfort je een nieuwe adapter toestuurt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Misschien heb je een andere adapter liggen waar je even mee kunt testen of de modem het daar wel mee doet. Is dat positief, is het een kwestie dat Telfort je een nieuwe adapter toestuurt.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi br1001920769, welkom op het forum! Ik begrijp dat er helemaal geen lampjes meer aan zijn op je Experia Box, waardoor je die foutcode te zien kreeg op de televisie. Dat is niet fijn, en ook erg snel als je het modem nog maar 2 weken hebt. Ik help je graag verder dit op te lossen.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Als ik nu een meting doe, zie ik dat het modem wel verbinding met het netwerk heeft. Is er in de tussentijd iets veranderd, of heeft de tip van Babylonia geholpen? Laat je ons weten hoe het is afgelopen, en ook als ik iets voor je kan doen?

Reageer