vraag

Geen cadeau te vinden op mijntelfort?

  • 29 november 2014
  • 1 reactie
  • 591 keer bekeken

Op 16 november ontving ik na het geven van feedback en het kiezen van het cadeau onderstaand bericht, maar ik kon mijntelfort geen cadeau activeren. Wat is er mis gegaan?

Indien u dit bericht niet goed kunt lezen, klik dan op online versie.

Telfort
Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Beste mevrouw Ten Bohmer,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.

Heeft u het Telfort cadeautje gekozen?
Dan kunt u dat cadeautje activeren via mijntelfort.nl

Wij wensen u een hele fijne dag.

Telfort klantenservice

1 reactie

Badge +2
@jtbohmer,

Fijn dat je een cadeau mag activeren! Mijn excuses dat dit niet in één keer is gelukt. Graag maak ik dit alsnog in orde. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven.

Daphne

Reageer