Foscam FI8918W Wireless IP Camera wordt niet meer herkend.

• 20 oktober 2012
  • 10 reacties
  • 9661 keer bekeken

Badge
Sinds 18/10/2012 heb ik de nieuwe witte modem ZyZEL P-2812HNU-F1. Hiermee kan ik gewoon het internet op, maar mijn bewakingscamera kan ik niet meer instellen. Ik kan mij herinneren dat ik iets met portforwarding had gedaan in de oude modem ZyZEL P-2602HW-D1A, die werkte goed. Ik weet niet goed meer wat ik precies gedaan had, het is ook een hele tijd geleden. Wie kan mij helpen om mijn ipcamera weer werkend te krijgen op de nieuwe witte modem? Narain

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hier al gekeken?
http://foscam.us/blog/index.php?p=28?
Badge
Hier al gekeken?
http://foscam.us/blog/index.php?p=28?
Ik heb nu er naar gekeken, maar dit helpt niet. Dit is een fase verder, de ipcamera wordt niet herkend, ik kan er niet in. Mocht ik er in kunnen dan zou deze link nuttig kunnen zijn.
Eerst moet ik in de camera kunnen inloggen en dat lukt niet met deze nieuwe modem.
Reputatie 8
Badge +16
Zie je de camera wel als netwerkapparaat in je modem?
Badge
Zie je de camera wel als netwerkapparaat in je modem?
Hoe moet ik dat zien?
Reputatie 8
Badge +16
Inloggen in het modem... dan naar Network Setting -> Home Networking -> Static DHCP.

Dan kun je zien of de camera een ip-adres van het modem heeft gehad. En door een vinkje te zetten bij 'reserve' zorg je dat de camera ook steeds dit adres krijgt.
Badge +1
Inloggen in het modem... dan naar Network Setting -> Home Networking -> Static DHCP.

Dan kun je zien of de camera een ip-adres van het modem heeft gehad. En door een vinkje te zetten bij 'reserve' zorg je dat de camera ook steeds dit adres krijgt.

je zit hele dage  op dit forum   mette gelove franzki  goodluck
Badge +1
Met start Cmd ipconfig /all kan je alle app zien die aangesloten zijn
Met superscan 3.0 kan je scannen en ook de porten zien die open staan.

Even goegelen..

Badge
Met start Cmd ipconfig /all kan je alle app zien die aangesloten zijn
Met superscan 3.0 kan je scannen en ook de porten zien die open staan.

Even goegelen..

Heb ik gedaan, maar wordt er niet wijs uit. Toch bedankt.
Badge
Uiteindelijk is het probleem opgelost. Ik heb de ipcamera met een utpkabel op de witte modem aangesloten. Vervolgens heb ik de resetknop (terwijl de modem natuurlijk aan is) veel langer dan 30 seconden ingedrukt gehouden. De modem startte weer op en ook de ipcamera werd herkend. De ipcamera werkt ook goed draadloos.
Ik dank dank allen die getracht hebben om mij te helpen. Groet van Narain
Badge
Geachte forumleden en beheerder,
Vorige week heb ik mijn internet provider veranderd naar Telfort. Nu heb ik probleem met mijn bewakingscamera. In het begin lukte mij wel online via mijn laptop en Iphone te bekijken maar nu, als de recorder aangesloten is in de modem, werkt de modem niet meer, zelf verdwijnt de naam van de modem in mijn  netwerk-verbinding lijst in mijn MacBook. Als ik het afkoppelt, werkt de modem weer goed.
Heeft iemand zoiets meegemaakt en weet men er oplossing hiervan? Mijn DVR Harddisk Recorder is: alhua en camera zijn van Sony.
Dank en grt,
Luui

Reageer