beantwoord

Experiabox V10A: opties back-up en herstel zijn verdwenen

• 16 maart 2019
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

Reputatie 2
Toen ik afgelopen week de Experiabox (model V10A) in gebruik nam, zag ik op de beheerpagina (192.168.2.254) onder Management de optie om de configuratie van de router naar een bestand te exporteren en deze ook weer te importeren. Toen ik een paar dagen later na een aantal keren herstarten en een keer terug naar fabrieksinstellingen mijn configuratie wilde back-uppen, waren de opties back-up en restore verdwenen. Hoe kan dit? Of heb ik het gedroomd, die mogelijkheid tot back-up en herstel? Wat is de ervaring van anderen? En als ik dit niet heb verzonnen, zijn er dan nog meer functies die verdwijnen?

Groet,
Sando. (edit: IP-adres verbeterd n.a.v. commentaar van JanD)
icon

Beste antwoord door Babylonia 16 maart 2019, 15:43

De V10A heb ik als testrouter al kunnen uitproberen voordat deze aan klanten werd uitgeleverd.
Dus vanaf zo ongeveer de allereerste firmware versie pakweg 5 maanden terug.
Nooit een back-up mogelijkheid van de configuratie gezien (en herstel met weer terugladen ervan). Was namelijk een van de wensen om die optie er in te brengen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sandotelfort, het antwoord is inmiddels gegeven door Babylonia. Ik heb daar niets aan toe te voegen.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 🙂
Reputatie 2
De V10A heb ik als testrouter al kunnen uitproberen voordat deze aan klanten werd uitgeleverd.
Nooit een back-up mogelijkheid van de configuratie gezien (en herstel met weer terugladen ervan). Was namelijk een van de wensen om die optie er in te brengen.

Bedankt, @Babylonia, ik hoopte al dat ik op je kon rekenen... Dan heb ik inderdaad spoken gezien!
Reputatie 8
Reputatie 2
Hallo @sandotelfort ,
de inlogpagina van het modem is 192.168.2.254 en NIET het door jou genoemde IP-adres.

Je hebt gelijk. Dat was een typefoutje dat ik zal verbeteren, maar de vraag blijft staan. Bedankt voor je opmerkzaamheid!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @sandotelfort ,
de inlogpagina van het modem is 192.168.2.254 en NIET het door jou genoemde IP-adres.

Reageer