beantwoord

Experia V8 werkt niet goed meer

• 15 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 293 keer bekeken

Alle lampjes gaan tegelijk aan en uit op onze experia V8, kunnen dus ook geen gebruik maken van het internet of tv kijken.. Wat kan ik hieraan doen? Hebben alle reset mogelijkheden al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door jimny 15 oktober 2018, 06:49

Is de reset correct uitgevoerd door het resetgaatje 10 seconden in te drukken
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is de reset correct uitgevoerd door het resetgaatje 10 seconden in te drukken
Yes check! 😞
Reputatie 8
Badge +11
Heb je een andere voeding om het eens mee te proberen? Hij mag gerust wat zwaarder zijn. Het moet 12v zijn en dus 2,1A of zwaarder. Het zou mooi zijn als het daarmee wel werkt, je krijgt dan gewoon een nieuwe toegestuurd.
Zo niet, zoeken we gewoon verder maar als de reset goed is uitgevoerd en het ligt niet aan de voeding wordt mogelijk je modem vervangen.
Nee hij doet het niet heb het allemaal geprobeerd.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi LegendaryLisa, welkom op ons forum! Wat raar dat de lampjes van de Experia Box allemaal knipperen, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad via chat, en dat er al een nieuw modem naar je onderweg is. Dat is fijn! Laat je weten of het daarmee gelukt is? En laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hi Lisa, ik hoop dat alles gelukt is met het nieuwe modem. Stel dat je nog vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer