Ik ben in het bezit van een Experia Box V8. Graag zou ik hier een Netgear Orbi rbkxx op aansluiten. Mijn vragen: kan ik de de Netgear Orbi router zonder problemen achter de Experia Box V8 aansluiten? Zo niet, wat zijn de problemen en welke instellingen kan/moet ik veranderen?
Beste antwoord door Babylonia
Wel heb ik gelezen, dat het KPN-mesh systeem bekabeld met de Experia Box V8 samenwerkt.
Maar niet de samenwerking met de WiFi van de V8 als onderdeel in het mesh systeem.
Precies de reden waarom je het KPN systeem bekabeld moet aansluiten aan de Experia Box V8. Datgene wat ik nu precies boven je laatste reactie schrijf.
“Dus ook daar zal naar ik vermoed één KPN WiFi-versterker bekabeld moeten worden aangesloten aan de V8. En van daaruit de andere KPN WiFi-versterkers draadloos kunnen communiceren.”
Gezien je reacties heb ik mijn twijfels, of je wel begrijpt hoe een en ander in zijn werk gaat?
Lees het gewoon nog eens een paar keer terug.
Verder kan webcare je weinig van advies dienen in andere apparatuur dan die van KPN/ Telfort zelf. Het beleid ten aanzien van vrije modem/router keuze komt van het kader van KPN/Telfort. Medewerkers hebben daar geen zeggenschap in.