beantwoord

Experia box V8 defect, na een hoorbare 'tik' knipperen alle lampjes ongeveer elke 2 seconden

• 6 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Hallo,

Vanavond om ca. 19:00 (6-10-2019) klonk er een tik in de Experia-box en vielen alle verbindingen weg.
Alle lampjes knipperen nu elke 2 seconden.
Op de glasvezel aansluiting branden 2 lampjes groen, dus die lijkt OK.

Ik heb de hele procedure die staat beschreven op de site doorgelopen tot en met de resetknop 15 seconden indrukken.
Het effect blijft hetzelfde: alle lampjes knipperen ca. elke 2 seconden.

Dus de Experia-box lijk het te hebben begeven. Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

Ik gegrijp dat de Telfort Webcare dit forum ook leest , dus ik ontvang van hen graag een reaktie.

Marcel
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 oktober 2019, 10:52

Goedemorgen @Marcel Hoog Antink, het lijkt erop dat de Experia Box het begeven heeft, dat is niet fijn. Goed dat je het aangeeft, we helpen je hier graag verder.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je de nieuwe ontvangen en aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons retourneren. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of je verbinding het weer goed doet?
Bekijk reactie

4 reacties

Webcare is er maandag weer. Topics worden in volgorde opgepakt.
Staan je klantnummer e/o naw gegevens al in je forumprofiel?
Weten ze meteen over welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Marcel Hoog Antink, het lijkt erop dat de Experia Box het begeven heeft, dat is niet fijn. Goed dat je het aangeeft, we helpen je hier graag verder.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je de nieuwe ontvangen en aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons retourneren. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of je verbinding het weer goed doet?
Hallo,

Vandaag de vervangende Experia V10 binnengekregen, en aangesloten.
Het werkte allemaal in één keer feilloos 😀👍
De oude komt retour !!
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Marcel Hoog Antink, ik ben blij om te horen dat het allemaal gelukt is én dat alles weer goed werkt! 😀 Dankjewel voor de terugkoppeling. We zien het oude modem wel verschijnen. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer