beantwoord

Experia Box v10 adapter

  • 20 juni 2018
  • 4 reacties
  • 683 keer bekeken

Tijdens het schoonmaken verwijderde ik de adapter uit het stopcontact. Na het terugplaatsen weigerde de adapter dienst, in geen enkel stopcontact werkt het. Groen lampje op de adapter brandt niet, en uiteraard op de Experia Box zelf ook niet. Elektriciteit werkt gewoon.
icon

Beste antwoord door RodyTeulings 20 juni 2018, 17:38

Inmiddels met Maylee gesproken via de chatfunctie. Het lag inderdaad aan de adapter, en een nieuwe is onderweg. Bedankt voor jullie hulp!
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +18
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Je kan kijken of je ergens een identieke adapter hebt, kan je in ieder geval je modem gebruiken tot de nieuwe verstuurd is.
Ik denk dat even bellen of chatten de snelste manier is om een vervangende opgestuurd te krijgen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rody, wat vervelend dat de adapter het heeft begeven. Graag je klantnummer toevoegen aan jouw profiel. Zodra je dit hebt gedaan stuur ik je dan een nieuwe adapter.
Inmiddels met Maylee gesproken via de chatfunctie. Het lag inderdaad aan de adapter, en een nieuwe is onderweg. Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 🙂

Reageer