beantwoord

Een hoop gezeur met telfort

• 17 februari 2015
  • 8 reacties
  • 578 keer bekeken

Ik krijg van telfort een aanmaning voor een betaling van fact.nr. 000003532003266 , deze is betaald op 16 febr. Nu word er er even een verhoging bij gedaan van 39,95 en een smoes dat er verschillende keren telefonisch contact is gezocht ( was het maar waar ). Ik ben nu spuugzat van de ellende met telfort en ga zodra dat kan bij jullie weg. Wat een 😠 bedrijf!!

Ik ben gemigreerd van adsl naar glas en dat heeft veel problemen gegeven al vindt telfort zelf dat ze aan de levervoorwaarden hebben voldaan.
De mens achter het verhaal word niet gekend nog rekening mee gehouden...
Als afrekening van adsl nog een laatste afrekening waar ik het niet mee eens was en ook gemotiveerd heb maar totaal niet naar geluisterd.

Als bijlage een bewijs van betaling en verder SUCCES er mee.

Edit moderator; persoonlijke gegevens verwijderd en bijlage opgeslagen.
icon

Beste antwoord door JohnBoneschansker 25 februari 2015, 18:41

Hallo Stephen,

Ik heb vanochtend inderdaad een collega van je gesproken en we hebben alles even goed besproken wat er nu eigenlijk allemaal liep. Het is goed en professioneel opgepikt en ik wil graag dan ook even zeggen op dit forum dat Telfort hier punten mee scoort!:)
Er is mij beloofd dat de losse eindjes opgelost worden.
Het is dan ook jammer dat het eerst zover moet komen, dat je eerst je gal moet spuwen via dit forum.
In ieder geval dank voor je tussenkomst!

Groeten, John.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Als je een betaling doet dien je nog wel rekening te houden met een verwerkingstijd. Al is het al gelijk afgeschreven dat wil nog niet zeggen dat het ook direct verwerkt is.
Wat is de datum op de brief van de aanmaning? Durf te wedden dat die van voor of op 16 februari staat.

Verder is het niet verstandig om een betaalbewijs op een openbaar forum te plaatsen. Pas alsjeblieft op met privégegevens te plaatsen op een openbaar forum. Ik heb het gerapporteerd zodat de moderators de bijlage kunnen verwijderen.
De afhandeling van je topic laat ik verder aan hun over.
Beste "forum topper" Koffiemok

Dat is bij de facturering altijd lekker onduidelijk, er staat namelijk geen datum op waar deze aanmaning betrekking op heeft.
Wel staat er een datum op van de oorspronkelijke factuur.

Wat mijn persoonlijke gegevens aangaat, los van mijn naam, rekening nummer en klant nummer staat er niets bijzonders op.
Zelfs met mijn mijn klantnummer zou je verder niet kunnen uitvreten al zou je nog zo graag willen.

Verder is het zo dat ik niet iemand ben uit een laag of slecht milieu die niet weet wat ie doet maar iemand die er gewoon nu even helemaal klaar mee is met alle onredelijkheid die ik meegemaakt heb. Bellen 50 cent per min. geen oplossing. Mailen kan niet als het om je factuur gaat want dat laat het keuze menu niet toe. Je kunt mailen over overstappen, kwaliteit, en andere zaken.
Probeer maar.

Als je zoekt vindt je veel. Doe ik ook maar inmiddels raak ik aardig mond dood.:(
Reputatie 8
Badge +16
@JohnBoneschanker,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie.

De gang van zaken wat betreft de factuur betreur ik enorm net zoals de onduidelijk wat betreft de aanmaning. Ik heb dit zojuist intern doorgezet naar onze klachtenafdeling. Deze zullen zich hierover buigen en nemen binnen 2-3 werkdagen contact met jou op.

Je geeft aan dat je bent overgestapt naar Glasvezel. Is alles naar wens? Ik verneem dit graag van je. Ik zou het jammer vinden als je ons verlaat, mocht ik je ergens bij van dienst zijn dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik heb je bericht ook aangepast.

Stephen
Beste Stephen, dank voor je reactie.

Het glasvezel gebeuren is verder naar tevredenheid.
Problemen die ik in aanvang kreeg waren nogal een heel verhaal, wil je dit best allemaal vertellen maar dat hoor ik dan wel van je.
Het komt er op neer dat de voorstelling en uitvoerbaarheid haaks op elkaar stonden terwijl ik zo snel als mogelijk weer verbinding moest hebben met de buitenwereld voor bankzaken email verkeer ivm mijn onderneming.
Ik ben een persoon van afspraken en 1 en 1 = 2 zwart is zwart en wit is wit.
Het stapelt zich allemaal op en je komt in zo'n proces niet verder.

Afijn de rust is weder gekeerd en we kunnen weer verder:)

Groeten, John
Reputatie 8
Badge +16
@JohnBoneschansker,

Graag gedaan! Gelukkig is glasvezel verder naar tevredenheid.
Mocht je ergens tegenaan lopen dan kun je mij altijd een privébericht sturen.
Belangrijk is dat jij probleemloos van onze diensten gebruik kunt maken. :)
Laat je mij weten wanneer er contact met jou is opgenomen en of dit naar alle tevredenheid is afgehandeld?

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@JohnBoneschansker,

Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Is alles naar alle tevredenheid afgehandeld?
Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Hallo Stephen,

Ik heb vanochtend inderdaad een collega van je gesproken en we hebben alles even goed besproken wat er nu eigenlijk allemaal liep. Het is goed en professioneel opgepikt en ik wil graag dan ook even zeggen op dit forum dat Telfort hier punten mee scoort!:)
Er is mij beloofd dat de losse eindjes opgelost worden.
Het is dan ook jammer dat het eerst zover moet komen, dat je eerst je gal moet spuwen via dit forum.
In ieder geval dank voor je tussenkomst!

Groeten, John.
Reputatie 8
Badge +16
@JohnBoneschansker,

Bedankt voor de terugkoppeling. Wat fijn om je tevredenheid te vernemen. :)
Ik hoop dat je alsnog bij ons blijft. Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan kun je een nieuw topic openen of mij een privébericht sturen. Ik ben je dan graag van dienst.

Stephen