vraag

E-mail werkt niet

  • 5 november 2014
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

al vanaf ongeveer december zijn wij klant bij telfort.
we krijgen alleen de mail niet aan de praat op de laptop
na verschillende nieuwe wachtwoorden te hebben aangevraagd, mensen hebben er naar gekeken, niemand lukt het.
nu zijn we beide onze mail ook kwijt op onze mobiel, en geen een manier om het allemaal aan de praat te krijgen....
gebeld met telfort,snapte het ook niet? weer nieuwe wachtwoorden toegestuurd gekregen, weer lukt het niet...
weer gebeld met telfort, ja wij weten het ook niet.
wie kan ons helpen??? er komt belangrijke mail binnen op telfort en nu kunnen we niks lezen.
tevens kunnen we niet op mijn telfort komen en ook niet in onze webmail.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
@rob.vanderzee,

Heb je het stappenplan al doorgenomen? Kun je voor de zekerheid in een privébericht jouw naam, postcode en huisnummer, (een alternatief) e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Dan nemen we het samen telefonisch door, indien nodig. Ik zie je reactie tegemoet.

Daphne