E-mail account in Galaxy 7500 lukt niet

  • 9 januari 2012
  • 6 reacties
  • 2569 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy Tab GT-P7500.
Nu wil ik mijn account [email="naam@tiscali.nl"]naam@tiscali.nl[/email] instellen op bovengenoemde tablet van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.
De volgende foutmelding krijg ik steeds:
'Kan niet verbinden met server (Unable to executeSensitiveCommand)'
Ik gebruik als verbinding Wi-Fi.
Telfort en Samsung klantenservice gebeld maar men weet het niet.
Wie weet de oplossing.
Jan.

6 reacties

Badge +7
Wat heeft u ingevuld bij de SMTP-server?

Laïla
Laïla,

Voor Smtp-server heb ik ingevuld: smtp.telfort.nl
Jan.
Badge +7
Android 3.x (wat ook op uw Tab staat) heeft een probleem met de e-mailclient wat resulteert in deze foutmelding. Er is op dit moment helaas geen oplossing.

Hugo
Hugo,
Bedankt voor je reactie.
Heeft Android 3.x alleen problemen met Telfort?
Met mijn andere account [email="info@jankalis.nl"]info@jankalis.nl[/email] heb ik geen probleem.
Jan.
mij lukte het instellen ook niet totdat ik merkte dat bij de uitgaande berichten een verkeerde poort was ingesteld. het poortnummer dat ingesteld staat is 587. Dit moet vervangen worden door 25 en dan is het probleem opgelost. Dit moet Samsung eigenlijk zelf instellen bij het afleveren van de Tab is mijn mening. Succes
Beste Breeveen,
Bedankt met poortnummer 25 werkt het.
Vreemd dat zowel Telfort en Samsung dat niet weten.
Groeten,
Jan.

Reageer