E-mail account afgesloten (Tiscali)

  • 23 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1628 keer bekeken

Sinds 16 oktober jl. heeft Telfort mijn Tiscali account geblokkeerd. Dat is zonder mijn toestemming gebeurd! Het eerste verhaal van de klantenservice (30 minuten gesprek!) was dat het niet meer mogelijk is om dit opnieuw te activeren, later bleek dat wel mogelijk en zou het zo snel mogelijk rechtgezet worden. Daarna belde nog een keer iemand met het verhaal dat het lastig zou worden. Ondertussen heb ik nog steeds geen mail! Al sinds het begin van tiscali heb ik dat adres. iedereen gebruikt dat adres, het staat genoteerd bij web-shops, forums en ga zo maar door. Te gek voor woorden dat je zondermeer wordt geblokkeerd.
Ik heb daarnaast al jaren een internet/bellen abonnement bij Telfort. Ik voel me nu net die familie uit de tv commercial, alleen ik zie de lol niet in van deze achteruitgang.
Ik verwacht dat ik nu wel snel geholpen wordt, zoniet dan zie ik mij genoodzaakt een officiele klacht in te dienen.

Groet, Jan Donkersloot

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer