beantwoord

De beroemde afdekplaat

• 22 juli 2019
  • 18 reacties
  • 471 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ook hier het beroemde ontbrekende afdekplaat probleem.
Monteur geweest. Glashart/Reggefiber genexis modem verwijderd, NT1 geplaatst, lelijke onafgewerkte plek over. Monteur (vriendelijke man, geen klachten) had geen afdekplaten meer om deze leegte te vullen.
Het zit redelijk in het zicht dus op zoek naar een afdekplaat.
De mijne (ik had ze nog alle twee) vorig jaar zomer weggekwakt.
In mijn omgeving gevraagd, ook daar geen resultaat.
Telfort helpdesk gebeld en kreeg daar een soortgelijk antwoord dat ik al meer hier tegengekomen ben. Hebben we niet, kunnen we niet etc. Met de vriendelijke (de dame aan de telefoon was vriendelijk, dat moet gezegd) suggestie of ik er zelf iets omheen kon knutselen. Het is een antwoord, maar nogal onbevredigend.
Op andere plekken hier op het forum kom ik het support adres van Reggefiber tegen. Gemaild, maar helaas geen enkele reactie! Jammer.

Help! Kan iemand mij helpen om deze leegte op de aansluitplaat te vullen? Of waar kan ik elders zo'n afdekplaat vandaan halen?

Groeten,
Frank.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 juli 2019, 11:39

Ik heb nog even weer contact opgenomen. Dat was inderdaad de beste keuze. En ik heb goed nieuws voor je. Ze hebben nog eentje gevonden voor je. Die zullen ze naar je opsturen. Dus ergens deze week zal deze wel bezorgd worden. 🙂
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Misschien via Genexis?
Ze hebben dan wel een Engelstalige website, maar zitten gewoon in Eindhoven:
https://genexis.eu/contact/
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @SB0037, top om te lezen dat de monteur alles heeft aangesloten. Alleen erg jammer dat hij geen afdekplaatjes meer had. Ik snap je het graag netjes afgewerkt wilt zien. Alleen waar tover je een afdekplaatje vandaan.

Ik ben daarom even op onderzoek geweest. Ik heb even contact gehad met Guidion. Zij kunnen ze niet leveren helaas, ze verwezen mij naar KPN netwerk NL, voorheen Reggefiber. Zij gaan over het glasvezelnetwerk. Zij vroegen mij om morgen weer contact op te nemen, ze moesten even uitzoeken hoe het zit met de afdekplaatjes. Je mag dit ook zelf doen als je wilt. Als je dat doet, wil je mij het dan laten weten?
Reputatie 1
@Babylonia : Op zich geen rare gedachte. Volgens mij zijn ze niet de fabrikant van de grondplaat. En als ze ze zouden kunnen leveren ben ik bang dat ik gelijk een pallet vol moet afnemen. :)

@Bart - Telfort : Cool! Ik denk dat het sluw is dat jij even contact met ze opneemt. Ik denk dat de vraag naar deze afdek plaatjes/dummies nog wel vaker op zal komen. Bovendien zijn het ook nog collega's van je (misschien in de verte). Toch? In ieder geval bedankt voor de moeite.

Groeten,
Frank.
Reputatie 8
@Babylonia : Op zich geen rare gedachte. Volgens mij zijn ze niet de fabrikant van de grondplaat. En als ze ze zouden kunnen leveren ben ik bang dat ik gelijk een pallet vol moet afnemen. :)
Niet geschoten is altijd mis. Één telefoontje naar Genexis en je weet het.

Je mag dit ook zelf doen als je wilt. Als je dat doet, wil je mij het dan laten weten?
Eerlijk gezegd vind ik het de taak van Telfort zelf, dat de klant zo'n deksel krijgt.
In opdracht van Telfort is bij de klant de glasvezel aansluiting aangepast.
Horen de onderaannemers dat ook netjes en correct op te leveren.
Wie daar onderling verantwoordelijk voor is, is niet de taak van de klant om dat uit te zoeken.
Het is echter wel de verantwoording van Telfort om het op te lossen als opdrachtgever.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog even weer contact opgenomen. Dat was inderdaad de beste keuze. En ik heb goed nieuws voor je. Ze hebben nog eentje gevonden voor je. Die zullen ze naar je opsturen. Dus ergens deze week zal deze wel bezorgd worden. 🙂
Reputatie 1
Maar dat is heel mooi!

Mijn adres heb je uit het klantnummer, denk ik?

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite.

Groeten,
Frank.
Reputatie 8
Badge +11
Yes, adres heb ik doorgegeven. Heel erg graag gedaan. Wil je nog even laten weten als je het afdekplaatje hebt ontvangen?
Reputatie 1
Tuurlijk laat ik het weten.
Ik lig al verwachtingsvol achter de brienbus te wachten 😀
En na 9 uur, ligt het lekker.😁😁
Reputatie 1
@Bart - Telfort We zijn inmiddels een (krappe) week verder en nog niets ontvangen. Kun je eens vragen of 'ie al onderweg is?
Je hebt toch niet al die tijd bij de brievenbus gelegen hoop ik.😀😆
Reputatie 1
@Doornekamp33 Nee, na een paar dagen kreeg ik kramp. 😀
@SB0037 Dan heb je het nog lang volgehouden, terwijl die kap geeneens door de brievenbus past, dus de pakketbezorger belt gewoon aan.😜😜
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog even weer contact gezocht. Ze vertelden mij dat er wat vertraging was in de levering van de kappen. Hierdoor duurt het iets langer dat je deze ontvangt. Dat was mij ook niet duidelijk. Er komt zeker weten eentje naar je toe.
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie.

Ik wacht het rustig af.
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoor graag als je het plaatje hebt ontvangen.
Reputatie 1
Afgelopen week de afdekplaat ontvangen. Het ziet er nu weer prima uit.
Vreemd was wel dat in de enveloppe een uitdraai zat van de mail die ik aan Reggefiber (nu dus KPN Netwerk NL) had gestuurd. Hoe het ook komt, ik heb de afdekplaat. @Bart - Telfort nogmaals bedankt voor de genomen moeite.
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed. Fijn dat je de afdekplaat nu ook ontvangen hebt. 🙂 Graag gedaan en mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer