Contact ontkennen en ongewild abonnement vernieuwen

• 8 februari 2013
  • 0 reacties
  • 1625 keer bekeken

Op 9-1-2013 heb ik contact met klantenservice of het niet mogelijk is sneller internet te krijgen. Antwoord is nee, ik heb 2 klantnummers ( terwijl er maar1 betaald wordt en actief is ), dat moet eerst opgelost worden, ik wordt hierover teruggebeld zegt de aardige medewerkster.
Na een week te hebben gewacht heb ik wederom gebeld met de klantenservice, die gaven aan het abonnement nog niet te kunnen wijzigen, ik moet worden teruggegebeld... na dit antwoord heb ik aangegeven dit abonnement te beeindigen.
Die datum heb ik bij een andere provider internet ondergebracht, want je kunt niet zonder tegenwoordig
Prompt ontvang ik op 25 januari een brief dat mijn nieuwe abonnement op 12-2-2013 ingaat !!!!
Omdat de brief op zaterdag binnenkwam heb ik maandag 28 januari gebeld dat het abnnement niet gewijzigd moet worden , maar opgezegd, de dame zei dat dat geen enkel probleem was.
Nu bel ik weer omdat ik niks hoor vanuit telfort, wordt er beweerd dat ik op 25 januari niet heb gebeld, dat ze mij hebben geprobeerd te bellen, maar dat ze de voicemail kregen en die niet hebben ingesproken !.
Dit is klinkklare onzin, ik heb de hele dag mijn gsm op zak en mocht ik door ontvangstproblemen niet bereikbaar zijn dan meld deze de gemistte oproepen wel als ik wel bereik heb.
Omdat ze mij niet hebben kunnen bereiken hebben ze maar gewoon een nieuw abonnement geactiveerd dus.
Al met al kan ik mijn nieuwe abonnement alleen opzeggen met een afkoopsom, dit terwijl ik het abonnement reeds 2x heb beeindigd en zelfs nog moet ingaan !!
Nu zit ik dus met 2 internetproviders omdat telefonisch opzeggen bij deze boeven blijkbaar niet geregistreerd wordt !!!
Let dus op, je moet blijkbaar ouderwets aangetekend een opzegbrief verzenden, misschien dat dit wel goed gaat !!!

Dit zijn woekerpraktijken, hier ga ik verder werk van maken zodra ik de afkoopsom in huis heb, hier mag telfort niet mee wegkomen !

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer