beantwoord

Conditional Call forwarding

  • 3 april 2020
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

In deze tijden dat we allemaal vanuit huis werken, heeft de werkgever mij gevraagd mijn eigen mobiele telefoon te gebruiken.

Nu kan ik via Transera (systeem om internet te bellen via de werkgever) wel naar buiten bellen, maar de klanten kunnen mij niet bereiken, aangezien ze direct op mijn voicemail terecht komen. 

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn mobiele telefoon zo kan inregelen dat ik ook telefoontjes van de klanten kan ontvangen?

 

Alvast bedankt voor uw reactie

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 april 2020, 11:26

Hi @eValue8, welkom hier op het Telfort forum. 

Klopt, in deze gekke tijden zijn veel mensen aangewezen op thuiswerken. Ik begrijp dat je daarvoor je mobiele telefoon wilt instellen, maar dat dat nog niet (helemaal) is gelukt. Dat is, zeker nu, lastig natuurlijk! Zelf heb ik hier helaas geen informatie over waarmee ik je zou kunnen helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de ICT specialisten van je werkgever, ik verwacht dat zij je zo kunnen helpen met het instellen hiervan. 

Mocht je toch vragen hebben over jouw mobiele abonnement of instellingen die daarbij horen, dan raad ik je aan om je vraag te stellen op het KPN Forum. Begin dit jaar zijn alle Telfort abonnementen over gezet naar KPN. Daarom kunnen we je daar het beste verder helpen, mogelijk zijn er ook andere gebruikers die met je mee kunnen denken. Ik hoop in ieder geval dat je de oplossing snel hebt gevonden.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @eValue8, welkom hier op het Telfort forum. 

Klopt, in deze gekke tijden zijn veel mensen aangewezen op thuiswerken. Ik begrijp dat je daarvoor je mobiele telefoon wilt instellen, maar dat dat nog niet (helemaal) is gelukt. Dat is, zeker nu, lastig natuurlijk! Zelf heb ik hier helaas geen informatie over waarmee ik je zou kunnen helpen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de ICT specialisten van je werkgever, ik verwacht dat zij je zo kunnen helpen met het instellen hiervan. 

Mocht je toch vragen hebben over jouw mobiele abonnement of instellingen die daarbij horen, dan raad ik je aan om je vraag te stellen op het KPN Forum. Begin dit jaar zijn alle Telfort abonnementen over gezet naar KPN. Daarom kunnen we je daar het beste verder helpen, mogelijk zijn er ook andere gebruikers die met je mee kunnen denken. Ik hoop in ieder geval dat je de oplossing snel hebt gevonden.

Reputatie 8

Nu kan ik via Transera (systeem om internet te bellen via de werkgever) wel naar buiten bellen, maar de klanten kunnen mij niet bereiken, aangezien ze direct op mijn voicemail terecht komen.

Niet bekend met “Transera”. Wel ervaring m.b.t. VOIP in het algemeen. Aangaande de voicemail, geldt dat voor de voicemail van het “Transera”  systeem, of van je eigen mobiele voicemail (systeem met doorschakeling omdat je het over “forwarding” hebt)?

Voor beide geldt, naar ik denk instellingen om een minimale tijd te geven de telefoon te laten overgaan, voordat de voicemail de oproep overneemt (instellen op bijv. 30 seconden).
Of de voicemail helemaal uitschakelen.

Reageer