beantwoord

canon MG3550 printer aansluiten

• 30 juli 2018
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedenmorgen
sinds vorige week overgestapt op Telfort
mijn printer is nu niet meer aangesloten
voorheen Tele2, altijd goed gewerkt mbt printer
hele zondagmiddag bezig geweest
printer is niet zichtbaar op het netwerk
via google gelezen dat Canon niet "werkt" met Telfort
vreemd toch?

wil kunnen printen via de ipad en macbook
hoe krijg ik dit voor elkaar?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 30 juli 2018, 18:31

Hi Mejanne, welkom op het forum. Wanneer je een nieuwe router hebt zul je de apparaten opnieuw moeten koppelen, ook je printer. Heb je nog je installatie-cd van de printer? Het makkelijkste is om die opnieuw te draaien als je niet uitkomt in de instellingen. Ergens in de stappen zal gevraagd worden om je WiFi netwerk te selecteren en en wachtwoord in te voeren. Hier kun je de drivers ook vinden.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik gok dat je printer nog op zoek is naar de router van Tele2. Hoe het bij jouw printer werkt weet ik niet, maar koppel/verbind hem eerst eens met de router.
Als je nieuwe netwerk weer weet dat de printer er is zou het weer goed moeten gaan.

Ik geloof niets van "Canon werkt niet met Telfort". Moet op te lossen zijn.
Reputatie 5
Badge +4
Hi Mejanne, welkom op het forum. Wanneer je een nieuwe router hebt zul je de apparaten opnieuw moeten koppelen, ook je printer. Heb je nog je installatie-cd van de printer? Het makkelijkste is om die opnieuw te draaien als je niet uitkomt in de instellingen. Ergens in de stappen zal gevraagd worden om je WiFi netwerk te selecteren en en wachtwoord in te voeren. Hier kun je de drivers ook vinden.

Reageer