beantwoord

Camera's werken niet op de wifi

• 25 juni 2018
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Goedendag, ik heb een 4 tal wifi camera's geplaatst echter werken deze voor geen millimeter op de wifi. Men heeft gezegd om een gastnetwerk speciaal te maken ook dit heeft geen enkel effect om de camera's aan de praat tekrijgen. Kent of weet iemand hier raad mee om de camera's aan de praat te krijgen via de experia box 10.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 26 juni 2018, 15:58

Er zijn best mensen die je willen helpen.
Maar dat moet je echt meer info geven.
Zoals al eerder gevraagd:
Het helpt als je merk en type van de camera's hier vermeldt.
En je hebt de aanwijzingen in de handleiding gevolgd?

Dan kunnen we kijken of we een handleiding kunnen vinden.
Bekijk reactie

7 reacties

Dat lukt allemaal? Maar toch geen verbinding?
Het is een Nest camera
Dat lukt allemaal? Maar toch geen verbinding?

https://www.google.nl/search?q=nest+camera&oq=nest+camera&aqs=chrome..69i57j0l3.4712j0j8&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Het gaat om Nest outdoor camera. Geen ip. Ik heb de cameras door een monteur laten plaatsen en toch geen verbindingen via telfort. Blijkbaar is de experia box niet in staat om verbinding rondom het huis te bewerkstelligen. Ook heb ik een acces point in de schuur ook dat werkt niet.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo minihas, welkom op het forum. Dat je camera's niet willen verbinden met het WiFi netwerk is vreemd, kunnen andere apparaten wel verbinden? Als andere apparaten wel op WiFi willen lijkt het netwerk niet de oorzaak te zijn, dan zou het een instelling van de camera's zelf kunnen zijn. Wat dat precies is weet ik niet, doordat wij geen camera's leveren hebben wij daar geen ervaring mee.
Er zijn wel apparaten die werken op het wifi alsmede een of twee camera's maar blijkbaar door de hd camera. het punt is dat de ene camera aangaat als de andere uitvalt. blijkbaar kan het box het niet hendelen om alle camera's te voorzien van een wifi. ik heb zelfs een accespoint toegevoegd die het eerst deed en daarna niet meer.
Er zijn best mensen die je willen helpen.
Maar dat moet je echt meer info geven.
Zoals al eerder gevraagd:

Dan kunnen we kijken of we een handleiding kunnen vinden.

Reageer