browserbeveiliging

• 4 februari 2012
  • 7 reacties
  • 2565 keer bekeken

sinds ik F-secure heb geinstalleerd kan ik de webmail van telfort niet meer bereiken. als ik dat probeer wil ie stoppen met internet explorer.
als ik in f-secure via instelliningen de browserbeveiliging het vinkje uitzet wil ie wel naar webmail, maar ja, dat is natuurlijk de bedoeling niet. ook het invoeren van het mailadres van webmail-telfort als veilge website biedt geen soelaas
de telefonische hulp van telfort heeft geen idee wat te doen, behalve me doorverwijzen naar f-secure en bij f-secure willen ze me niet helpen omdat volgens hun telfort dot probleem op moet lossen. typisch kastje-en-muur-geval.
overigens is de webmail van telfort het enige wat ik niet kan bereiken.
wel een probleem overigens, want ik moet nu bij de buren mijn mails lezen en behandelen; aardige mensen, daar niet van,
what to do???

7 reacties

Badge
Ik weet het is niet een oplossing voor internet explorer maar instaleer eens google chrome als browser.
Mischien dat het dan wel werkt.
Werkt het niet schaad het ook niet maar heb je wel een browser die wat sneller is dan internet explorer
ja, dat was ik vergeten te vertellen: ik heb het programma nu twee keer opnieuw geinstalleerd, met precies dezelfde uitkomst, nl het boven beschreven probleem.
overigens mag je oneindig vaak installeren, een code hoort bij deze computer.
maar of dat nu wat opschiet?
het lijkt of we toch wat meer 'onder water' moeten kijken, maar ja, daar heb je deskundige hulp bij nodig en wie heeft dat??
frans kok
Heb je het programma al eens geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ik ga er maar even vanuit dat je een aantal keren mag herinstalleren.
nou ja, daar steggelen telfort en f-secure ook al over. dat heeft me al een paar middagen gekost; kortom van hun beiden verwacht ik niets meer.
aszen, ik bedoelde ook dat ik hen webadres als veilg heb ingesteld: helpt dus ook niet.
hoop dat er nog ergens een wizkid rondloopt die me kan helpen.
alvast bedank voor de eerste reacties.
groet,
frans kok
Badge
Sorry wist niet dat dat via telfort was dan
Als F-Secure via Telfort is besteld, mag je ook ondersteuning van Telfort verwachten, lijkt me
http://internet.telfort.nl/shop/internet.html#open-tab-veiligheid
Badge
Ik denk ook niet dat telfort dit probleem zou moeten oplossen.
Als het door de software van F-secure komt zullen zij dit eigenlijk op moeten lossen.

Kun je inplaats van het mailadres niet beter het webadres als veilig instellen?
Of gewoon via een mailprogramma je mail ophalen?

Reageer