beantwoord

Brief voor contactgegevens

• 21 mei 2015
  • 8 reacties
  • 1151 keer bekeken

Badge +1
vandaag brief gehad ( zie bijlage )
heb telfort gebeld mijn telefoonnummer was bekent bij hun,heb ook geen storing
ik kon deze brief als niet verzonden beschouwen .
volgens medewerkster zou iedereen zo,n brief krijgen omdat ze niet van iedereen een goed telefoon nummer hebben ?
dus als iedereen belt x 50 cent is een heleboel geld
icon

Beste antwoord door Michael 22 mei 2015, 10:02

@martin57,

Er is door mijn collega Stephen een incident aangemaakt voor het vervangen van de ontvanger. Naar aanleiding hiervan wilde de helpdesk graag weten wat de status is van het probleem en hebben jou getracht te bellen. Ze kregen je niet te pakken en daarom heb je deze brief ontvangen. Elke klant die niet te bereiken is na het aanmaken van een incident krijgt deze brief. :)

Belangrijker: is het probleem nu verholpen? :)

Michael
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Goeie vraag, ik zal binnen de organisatie vragen wat precies de strekking is van de brief en of elke klant deze krijgt. Als ik een reactie heb gekregen, dan stel ik je hiervan op de hoogte.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Er is door mijn collega Stephen een incident aangemaakt voor het vervangen van de ontvanger. Naar aanleiding hiervan wilde de helpdesk graag weten wat de status is van het probleem en hebben jou getracht te bellen. Ze kregen je niet te pakken en daarom heb je deze brief ontvangen. Elke klant die niet te bereiken is na het aanmaken van een incident krijgt deze brief. :)

Belangrijker: is het probleem nu verholpen? :)

Michael
Badge +1
Hoi Michael.

ik heb een nieuw tv kastje gehad en heb tot nu toe geen problemen.
Vreemd dat ze mij niet konden bereiken want de mevrouw die ik aan de lijn had die noemde mijn telefoonnummer op.
Ik heb verder geen telefoon gehad anders had ik het moeten zien oproep gemist.

Groet Martin
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Dat is inderdaad bijzonder. Wanneer heb je deze dame aan de lijn gehad en van welke afdeling was deze?

Michael
Badge +1
gisteravond rond 20.30 en de afdeling weet ik niet want in het keuze menu kon ik niets vinden dus ik heb zomaar een toets ingedrukt.
en het was een mevrouw met een Surinaamse spraak.
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Dank je. In dat geval zijn er 'meerdere hondjes die Fikkie heten'. Laten we het op miscommunicatie houden. :)

Kan ik nog iets voor je doen?

Michael
Badge +1
nee hoor alles doet het
bedankt voor de snelle reactie
prettig weekend

Martin
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Heel fijn! Graag gedaan hoor. Jij ook een fijn weekeinde geweest! :)

Michael

Reageer