Blokkade openstaande facturen

• 23 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2241 keer bekeken

Badge
hallo,

ik had 2 openstaande facturen,die zijn inmiddels betaald.
maar wanneer gaat telfort de blokade opheffen van mijn internet en vaste telefoon???
sinds deze week heb ik ook een ander modem omdat ik interactieve tv heb bijbesteld, die gaat in aanstaande donderdag. is al geinstalleerd.
maar als mijn blokade vandaag of morgen word opgeheven dan kan ik toch gewoon  via de nieuwe modem internetten??,want die heb ik al geinstalleerd. en het dsl lampje en internet lampje branden wel.

hopelijk is mijn vraag duidelijk  genoeg uitgelegd.
graag hoor ik spoedig een reactie terug aangezien het bellen naar de klantenservice wel lang duurt qua wachttijd. en met een mobiel is dat niet echt handig.

Vr Gr m hoving

4 reacties

Badge
zou ik hier graag een reactie op mogen verwachten of dat mijn blokade eraf gehaald word?
ik heb nu al 3 keer geprobeert te bellen met mijn mobiel en de wachttijd is langer dan een half uur. dat is me een beetje te duur en raar dat het zolang moet duren.

Vr Gr mhoving
Badge +1
@mhoving,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor u na of uw betaling is ontvangen, indien dit het geval is wordt uw verbinding binnen 5 werkdagen weer geactiveerd. Als u mij uw postcode en huisnummer kenbaar maakt kan ik dit voor u controleren.

Jeroen
Badge
@mhoving,

Welkom op het forum! Graag ga ik voor u na of uw betaling is ontvangen, indien dit het geval is wordt uw verbinding binnen 5 werkdagen weer geactiveerd. Als u mij uw postcode en huisnummer kenbaar maakt kan ik dit voor u controleren.

Jeroen

hallo

ja inmiddels is het al geregeld, alleen vandaag zou mijn interactieve tv worden opgeleverd, alleen hij zegt dat ie geen verbinding kan maken met thuisnetwerk. terwijl ik gewoon internet heb.

en ja alle kabels zitten goed. alle resetten gedaan.

is er een bepaalde tijdstip voor?

vr gr mhoving
Badge +1
@mhoving,

Fijn dat uw internet nu werkt, ook Interactieve TV is opgeleverd. Heeft de TV ontvanger met de kabel aangesloten op ethernet poort-4 op het modem, of gebruikt u de draadloze verbindingsset? Wellicht is het modem nog niet voor Interactieve TV geconfigureerd, u kunt het modem hiervoor resetten. U doet dit door het resetgaatje achter op het modem in te prikken totdat het powerlampje begint te knipperen. Hierna start het modem opnieuw op.

Mocht na deze handeling Interactieve TV nog niet werken dan lees ik dat graag van u.

Jeroen

Reageer