Betreft e-mail account
G l
Al 7 maanden heb ik een andere provider dan (TELFORT) / nu ziggo.
Echter krijg ik bij verzenden van mijn zonnet account een fout melding met daarop / ticco@telfort.nl. (mijn oude adres)
[email]MAILER-DAEMON@bounce.versatel.nl[/email]
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.
De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 2 dagen niet worden afgeleverd
ticco@telfort.nl
.................. does not like recipient.
Remote host said: ............ Recipient rejected.
Giving up on ................
Maar ik heb geen een werkend e-mail adres meer bij telfort derhalve de vraag hoe kan adres dit hier nog op komen
Overigens kan ik wel bij mijn zonnet webmail
Wie kan mij helpen
Al 7 maanden heb ik een andere provider dan (TELFORT) / nu ziggo.
Echter krijg ik bij verzenden van mijn zonnet account een fout melding met daarop / ticco@telfort.nl. (mijn oude adres)
[email]MAILER-DAEMON@bounce.versatel.nl[/email]
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.
De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 2 dagen niet worden afgeleverd
ticco@telfort.nl
.................. does not like recipient.
Remote host said: ............ Recipient rejected.
Giving up on ................
Maar ik heb geen een werkend e-mail adres meer bij telfort derhalve de vraag hoe kan adres dit hier nog op komen
Overigens kan ik wel bij mijn zonnet webmail
Wie kan mij helpen
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.