Betreft e-mail account

  • 4 juni 2012
  • 1 reactie
  • 2369 keer bekeken

G l

Al 7 maanden heb ik een andere provider dan (TELFORT) / nu ziggo.

Echter krijg ik bij verzenden van mijn zonnet account een fout melding met daarop / ticco@telfort.nl. (mijn oude adres)

[email]MAILER-DAEMON@bounce.versatel.nl[/email]
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.
De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 2 dagen niet worden afgeleverd



ticco@telfort.nl
.................. does not like recipient.
Remote host said: ............ Recipient rejected.
Giving up on ................

Maar ik heb geen een werkend e-mail adres meer bij telfort derhalve de vraag hoe kan adres dit hier nog op komen

Overigens kan ik wel bij mijn zonnet webmail

Wie kan mij helpen

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
@pluto,

Dat kijk ik graag voor u na, maak in een privé bericht uw naw-gegevens kenbaar voor nader onderzoek.

Henk

Reageer