beantwoord

Automatisch doorsturen email

• 23 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 911 keer bekeken

Ik wil graag aan een bestaand emailadres een ander emailadres koppelen waardoor de berichten automatisch worden doorgestuurd. Bij zowel instellingen op Mijn Telfort als bij de webmail kan ik dit nergens vinden. Waar kan ik dit instellen?
icon

Beste antwoord door Michael 30 oktober 2015, 13:06

Heya Enterprise, dat feit klopt. We moeten het 'onderwater' voor de klant aanpassen. :)

@jcmaters,

Heb het voor jou aangevraagd. Het moet nog verwerkt worden. Ga er vanuit dat het na het weekend in orde is.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Ik wil graag aan een bestaand emailadres een ander emailadres koppelen waardoor de berichten automatisch worden doorgestuurd. Bij zowel instellingen op Mijn Telfort als bij de webmail kan ik dit nergens vinden. Waar kan ik dit instellen?

Ik vermoed dat je een glasvezelabonnement hebt, daarin zit in de webmail vreemd genoeg geen mogelijkheid om mail door te sturen...
Bij webmail van een xDSL-abonnement kan dit (nog) wel.

Ik vermoed dat je een glasvezelabonnement hebt, daarin zit in de webmail vreemdgenoeg geen mogelijkheid om mail door te sturen...
Bij een xDSL-abonnement kan dit (nog) wel.

dank voor je reactie. Maar het klopt dat het hier een glasvezelabonnement betreft. Maar het zou toch zo moeten zijn dat dit wel kan. Ik had nl al eerder hier iets over gelezen maar dit betrof een topic van een jaar geleden.
Reputatie 8
Badge +9
[...]
Maar het zou toch zo moeten zijn dat dit wel kan.

Tja, vertel dat maar eens aan Telfort... :8
Reputatie 8
Badge +2
Hallo jcmaters! Ik kan ervoor zorgen dat de mail wordt doorgestuurd naar een ander adres indien gewenst. Roep even het adres waar de mail naar doorgestuurd moet worden in een privévenster, dan zet ik het voor jou in gang. Bedankt alvast.

@Enterprise,

Zo doen we dat. 🙂
Reputatie 8
Badge +9

@Enterprise,

Zo doen we dat. :)

Vind ik ook... ;)
Maar het klopt toch nog wel wat ik beweer, mail doorsturen is toch (nog) niet mogelijk met de glasvezel-webmail..?
Reputatie 8
Badge +2
Heya Enterprise, dat feit klopt. We moeten het 'onderwater' voor de klant aanpassen. :)

@jcmaters,

Heb het voor jou aangevraagd. Het moet nog verwerkt worden. Ga er vanuit dat het na het weekend in orde is.
Reputatie 8
Badge +9

Oke, prima... ;)
Ik heb geen glasvezel-webmail, dus ik kan hier wel wat roepen maar ik kan het feitelijk niet onderbouwen.
Ik lees dit ook van andere gebruikers...

Reageer