beantwoord

Alles naar wens pakket

• 30 november 2014
  • 10 reacties
  • 1614 keer bekeken

Is alles naar wens? Grappig, de UNIKE klantcode is onbekend, dus inloggen en je mening geven is onmogelijk. Nu 3 dagen achtereen geprobeerd, maar geef het nu maar op. Alles naar wens: NEE dus.
icon

Beste antwoord door Stephen 5 januari 2015, 19:44

@Henk-O,

Excuses voor de late reactie. Kun jij ook de screenshots kunnen posten in tip topic aub? Alvast bedankt!

@NielsB,

Zie privébericht.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Badge +2
Is alles naar wens? Grappig, de UNIKE klantcode is onbekend, dus inloggen en je mening geven is onmogelijk. Nu 3 dagen achtereen geprobeerd, maar geef het nu maar op. Alles naar wens: NEE dus.

Welkom op het forum!

Mijn excuses voor het ongemak. Op dit moment wordt uitgezocht wat er aan de hand is. In een privébericht ontvang ik graag vast jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer.

Daphne
In de eerste mail mbt 'alles-naar-wens-pakket' werd gesproken over het uitproberen van gratis (Telfort) diensten, in de 2e mail wordt aangegeven dit te activeren via mijn telfort (zie mail hieronder). Echter vind ik dit niet direct, om wat gaat het precies?
Reputatie 8
Badge +16
@Henk-O,

Kun je aub een screenshot posten van de mail die je hebt ontvangen en waarin de klant code staat?

@NieksB,

Graag ook een screenshot van de ontvangen mail in dit topic plaatsen aub.

P.S. Uiteraard de persoonlijke gegevens zoals naam en e-mailadres graag onherkenbaar maken. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Hierbij de screenshots vd betreffende 2 mails
Reputatie 8
Badge +16
@NielsB,

Bedankt voor de screenshots. Ik ga deze intern uitzetten voor nader onderzoek en je ontvangt morgen van mij een update.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@NielsB,

Het probleem is nog steeds in onderzoek. Het activeren van het cadeautje gaat helaas nog even duren. Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Gelukkig nieuwjaar, ook hier.

Echter, is er inmiddels (na 2 weken) al meer duidelijkheid?
Reputatie 8
Badge +16
@NielsB,

Ook een gelukkig nieuwjaar. Maandag 5 januari 2015 zal ik je hierover informeren.
Alvast een fijn weekend en tot maandag.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Henk-O,

Excuses voor de late reactie. Kun jij ook de screenshots kunnen posten in tip topic aub? Alvast bedankt!

@NielsB,

Zie privébericht.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Henk-O,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Hierbij sluit ik dit topic. Mocht je toch nog willen reageren dan kan dat in een privébericht aan mij of in een nieuw topic.

Stephen