alles gaat fout en wordt niet goed opgelost maar wel een faktuur van 261 euro

• 24 december 2012
  • 0 reacties
  • 1817 keer bekeken

Badge
In oktober had ik internet standaard (10 mbit ) met bellen en interactieve tv aangevraagd en mijn abb bij de kpn zou door Telfort worden opgezegd
het nieuwe abb zou op 16-11 opgeleverd worden

op 16-11 nog geen internet via Telfort , bleek nog via kpn te gaan dit bleek achteraf nog niet door telfort te zijn opgezegd

op 22-11 gebeld monteur zou gestuurd worden en toen die was geweest op 23-11 had ik helemaal geen internet, telefoon en tv meer :(

mijn bestelde pakket met internet basis ( VDSL ) was niet leverbaar op mijn adres het zou internet instap ( ADSL ) moeten worden.
Dit was op 28-11 omgezet dus eindelijk weer internet en telefoon.
maar ongelofelijk wat een poep snelheid 😞 3.6 mbit dat is heel wat minder dan de toegezegde 8 of 10 mbit
zelfs zo traag dat Itv niet mogelijk is.
nadat ik hier meerdere malen telefonisch en via de mail melding van had gemaakt na een week een reactie, ik werd gebeld.
Itv was ook al niet meer mogelijk op mijn adres en en of ik er mee akkoord ging dat dit voor mij kosteloos zou worden beeindigd omdat telfort dit niet op mijn adres kan leveren. 😞 met tegenzin akkoord gegaan maar als het niet leverbaar is welke keus heb je . ik zou de volgende week worden terug gebeld omdat mijn internet mogelijk wel iets sneller zou kunnen.
Helaas ben ik nooit meer terug gebeld ook niet nadat er door telfort een extra terug bel opdracht was ge plaatst. 😕

op 11-12 kreeg ik van telfort een bief dat zij het spijtig vonden dat ik mijn itv abb had beeindigd binnen de abb periode en dat de kosten hier van 138.94 zouden worden verrekend in de eerst volgende faktuur.
ik heb hier over direct gebeld. er is mijn toen toegezegd dat dit een foutje was en dat dit niet zou gebeuren aangezien ik zelf niet het abb had opgezegd maar dat telfort dit had gedaan omdat telfort het niet kon leveren op mijn adres. :)
op 12-12 weer een brief van telfort dat ik 134.94 zou moeten betalen omdat ik mijn itv abb zou hebben beeindigd. 😕

op 22-12 de faktuur 261 euro :mad:

114.83 voor opzeggen Itv er was tot 2 maal toe gezegd dat dit niet zou gebeuren !
internet "standaard" vanaf 16-11 terwijl internet "instap" pas vanaf 28-11 geleverd is :mad:

op 24-12 gebeld naar de helpdesk na eerst een paar keer verkeerd te zijn door verbonden en een verbroken verbinding
het probleem met de faktuur uitgelegd. helaas kon er nu niets meer aan worden veranderd 😕
het zou in januari worden verrekend :(

Ik heb de medewerker bovenstaande uitgelegd en gemeld dat ik er geen vertrouwen in heb dat dit word verrekend, bijna alles is fout gagaan de maat is nu vol, zelfs een terug bel opdracht is al een probleem dus waar om zou dit wel goed gaan. ?

Het vertrouwen is weg, er word niets later verrekend of voorgeschoten. er wordt pas betaald als dat de faktuur juist is !:mad:

een foutje maken kan iedereen gebeuren maar dit is wel echt waardeloos

Ik plaats dit berich in de hoop dat alles nu toch nog geregeld wordt.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer