beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan Salora

• 24 oktober 2018
  • 14 reacties
  • 4921 keer bekeken

Ik probeer de witte afstandsbediening d3 te koppelen aan mijn tv (Salora 43UHL2600). De televisie reageert op geen van de codes van de Telfort site. De tv gaat niet eens uit. Wat nu? Iemand nog tips?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 24 oktober 2018, 23:12

Hier staan een hoop codes, en een werkende koppel manier
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/snelcode-salora-tv-446642
Bekijk reactie

14 reacties

Hier staan een hoop codes, en een werkende koppel manier
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/snelcode-salora-tv-446642
Dank voor de snelle reactie. Helaas hebben al deze codes ook geen succes 😞
Reputatie 8
Badge +11
Maar je hebt ook de afwijkende procedure voor koppelen gevolgd?

Druk in plaats van Menu de Stopknop in tot de rode led op de afstandsbediening (AB) 2x rood knippert (Stop is het grijze vierkantje naast REC).
Voer de gewenste code voor je TV in. De AB knippert meteen twee keer rood.

Klaar!

Als na het invoeren van de code de AB niet meteen 2x rood knippert kun je na het invoeren van de code nog op aan/uit voor de TV drukken (direct erna, dus niet als je seconden later ontdekt dat het niet lukt). Anders gewoon even opnieuw beginnen.

Ik kan de code voor jouw type niet vinden, maar doe eens gek. Probeer 463.
Ja die manier had ik gedaan... Maar helaas, geen resultaat
Reputatie 6
Badge +7
Staat er toevallig Hitachi tussen de merken van Code dan moet je die eens proberen en anders eens de Philips.
Reputatie 8
Badge +11
Na zoveel pogingen is misschien je afstandsbediening inmiddels ook de weg kwijt en kun je hem beter eerst resetten:

Druk de knop menu in voor ongeveer 5 seconden totdat het lampje bovenin 2 x knippert. Toets nu 3 x het cijfer 0 in.
Of: Druk de Volume - (min) knop en de OK knop gelijktijdig in. De afstandsbediening knippert nu 4 keer.
Toets de code 0000 in.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Lf83, goed dat je aangeeft dat het (nog) niet gelukt is met de afstandsbediening, hier worden vaak hele goede adviezen en tips gedeeld 🙂 Is het inmiddels gelukt met de laatste tips, door eerst de afstandsbediening te resetten?
Zeker erg fijn al die tips. Ik heb het nog gereset en weer wat codes geprobeerd, maar het mocht niet baten. Ik heb de strijd opgegeven...
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan het me voorstellen. Philips nog geprobeerd?
Hij reageert wel goed op de eigen afstandsbediening? Anders is het nog een idee op de tv te resetten.
Restore to default (blz. 22 van de handleiding).
Hij reageert wel goed op de eigen. Ik heb wel wat codes van Philips geprobeerd ook. Maar het zijn er zoveel al die drie merken bij elkaar.. haha
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben bang dat ik ook mijn hoofd moet laten hangen 😞
Mocht ik toch nog wat tegenkomen laat ik het weten.

Fijn weekend
Reputatie 1
Bedankt, GJC,

Helemaal gelukt!
Fwe, met welke code is het jou gelukt s ik vragen mag?
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt, GJC,

Helemaal gelukt!

Graag gedaan! Nu hopen dat het Lf83 uiteindelijk ook nog lukt.

Reageer