beantwoord

Afstandsbediening afmelden b televisie

• 27 december 2018
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Weet iemand toevallig hoe je een (witte) afstandsbedieniNg weer af kan melden van je televisie?
ik had hem ingesteld om volume enzo te kunnen regelen maar heb nu een sonos playbar aangeschaft en heb mijn afstandsbediening ook ingesteld voor deze playbar maar als ik nu mijn volume harder en zachter zet gaat zowel het volume van de tv als het volume van de playbar harder en zachter. Ik wil dat het alleen werkt voor de playbar. Kan ik de afstandsbediening ook weer afmelden bij mijn televisie?
icon

Beste antwoord door jimny 27 december 2018, 21:40

Afstandsbediening resetten zie hieronder

menu vasthouden 5sec totdat het rode lampje 2x knippert, de uitknop links kort intoetsen, dan code 20 intikken en de linker uitknop 3 seconden vast houden en loslaten, dan is de synchronisatie verwijderd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Afstandsbediening resetten zie hieronder

menu vasthouden 5sec totdat het rode lampje 2x knippert, de uitknop links kort intoetsen, dan code 20 intikken en de linker uitknop 3 seconden vast houden en loslaten, dan is de synchronisatie verwijderd.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Lableu, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je niet meer wilt dat de onze afstandsbediening gekoppeld is aan de tv. Het geluid van de Sonos wordt dan ook veranderd. Je kan deze inderdaad resetten. Jimny geeft aan hoe je dat kan doen. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer