beantwoord

Afdekplaatje ISRA

• 24 september 2019
  • 6 reacties
  • 1204 keer bekeken

Hallo!

Wegens het opknappen van de muur heb ik het erg oude en vergeelde afdekplaatje van de ISRA afgeschroefd. Het gaat om een grote/dubbele aansluiting met de stekker beneden. Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een nieuwe kom? Bij de bouwmarkt heb ik er geen kunnen vinden.

icon

Beste antwoord door GJC 24 september 2019, 14:38

@Margy
Kijk even op deze site

Na wat zoekwerk kom ik op een:
Gira Event - Afdekraam 021202 Afdekraam 2-voudig
Gira Systeem 55 blindplaat
Gira Systeem 55 centraalplaat PTT

Geen exact advies, maar ik denk aardig in de richting.
Bekijk reactie

6 reacties

Misschien bij een KPN winkel?
Hallo @Margy , de oude afdekplaat in een sopje schoonmaken en er weer opschroeven.
Deze zijn niet meer los te krijgen of je moet ze toevallig tegenkomen in een outletwinkel.
Reputatie 8
Badge +10
En als je de afdekplaat echt niet meer goed schoon krijgt dan kan je ook een spuitbusje witte acrylverf kopen bij de bouwmarkt...
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Margy, welkom bij ons op het forum. Zo zonder afdekplaatje is het geen gezicht op de opgeknapte muur, ik snap dat je dat wilt afdekken. Dat soort plaatjes lijken inderdaad nergens meer te vinden te zijn, ik heb ook gekeken of ik er een mogelijkheid voor heb maar dat is ook niet het geval. Lukt het met de suggesties die hierboven al genoemd zijn?
Bedankt voor jullie reacties! Raar eigenlijk dat die plaatjes nergens meer te krijgen zijn. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met zo’n oude aansluiting... Wat nu als het plaatje kapot zou gaan?
Het liefst zou ik natuurlijk een mooie, nieuwe witte hebben gehad, maar nu ga ik maar proberen de oude netjes te krijgen met een beetje verf.
Reputatie 8
Badge +11
@Margy
Kijk even op deze site

Na wat zoekwerk kom ik op een:
Gira Event - Afdekraam 021202 Afdekraam 2-voudig
Gira Systeem 55 blindplaat
Gira Systeem 55 centraalplaat PTT

Geen exact advies, maar ik denk aardig in de richting.

Reageer