beantwoord

Adapter Genexis modem defect

• 29 november 2018
  • 4 reacties
  • 383 keer bekeken

Reputatie 1
De stroomadapter van mijn Genexis glasvezelmodem (FiberXport OCG-118mx_V5) is defect. Ik heb van een kennis tijdelijk een exemplaar kunnen lenen, waardoor alles weer werkt.

Ik ontvang graag een vervangend exemplaar van Telfort.

Vr.gr. Erwin Broens
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 november 2018, 12:03

Hoi Erwin, welkom op het forum en wat lastig dat je adapter kapot is. Fijn dat je wel gewoon online bent dankzij je kennissen. Er is een nieuwe naar je onderweg. Die ontvang je hopelijk morgen al 🙂. Wil je het laten weten als je 'm binnen hebt?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Erwin, welkom op het forum en wat lastig dat je adapter kapot is. Fijn dat je wel gewoon online bent dankzij je kennissen. Er is een nieuwe naar je onderweg. Die ontvang je hopelijk morgen al 🙂. Wil je het laten weten als je 'm binnen hebt?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Erwin, we hebben nog geen nieuw berichtje van je gezien. Ik ga er vanuit dat alles gelukt is met het nieuwe modem 🙂 Laat het anders vooral weten, ook als je vragen hebt.
Reputatie 1
Hoi. Fijn dat jullie zo alert en attent zijn op het forum. Ik heb de nieuwe adapter binnen en heb de oude geretourneerd. Dank voor de snelle service. Groetjes & fijn weekend, Erwin
Reputatie 8
Badge +9
Fijn dat te horen Erwin, graag gedaan en dankjewel voor je berichtje 🙂

Reageer