beantwoord

Adapter Experiabox V8 defect, nieuw onderdeel nodig

Reputatie 1
Hallo,

De 12 V adapter van mijn Experiabox versie V8 heeft het begeven. Is het mogelijk voor jullie om een nieuwe voeding naar mij op te sturen ?

Bedank alvast

Walter
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 januari 2019, 09:10

Goedemorgen Walter, wat onhandig dat de adapter van de Experia Box het niet meer doet. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Ik hoop dat je in de tussentijd een andere adapter hebt, die je kan gebruiken, zodat je niet zonder verbinding zit.

Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en of alles is gelukt? 🙂

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Walter, wat onhandig dat de adapter van de Experia Box het niet meer doet. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Ik hoop dat je in de tussentijd een andere adapter hebt, die je kan gebruiken, zodat je niet zonder verbinding zit.

Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en of alles is gelukt? 🙂
Reputatie 1
Hallo de adapter heb ik ontvangen ! mijn dank is groot. En ik heb niet zonder internet gezeten, ik had een vervangende adapter in elkaar genkutseld.

Bedankt voor de goede service
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat te horen Walter, ook dat je door jouw tussenoplossing niet zonder internet hebt gezeten 🙂 Dankjewel voor de update. Je weet me te vinden, mocht ik iets voor je kunnen doen.

Reageer