beantwoord

Activeren Telfort Cadeau

• 29 september 2015
  • 2 reacties
  • 812 keer bekeken

Beste Telfort, Ik kreeg vanochtend bericht dat ik bij het indienen van feedback een cadeau kon verdienen, hollander als ik ben heb ik natuurlijk direct feedback gegeven, nog positief ook! en voor het cadeau gekozen. krijg ik een email waarin ik me moet activeren maar dit is helaas niet mogelijk. ik zie op jullie forum dat dit 'probleem' al bijna een jaar speelt.. n8 wil ik een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik voel me echt enorm in de maling genomen. is het de achterliggende gedachten dat hopelijk niet alle mensen er achteraan gaan en het daardoor minder geld kost?
icon

Beste antwoord door Michael 1 oktober 2015, 16:13

Hoi Olivier4042 en rjvanwingerden! Welkom op het forum! Vreemd dat jullie de cadeautjes niet hebben ontvangen. Ik heb jullie beide een berichtje gestuurd met daarin een link. Zouden jullie deze willen gebruiken? Dit is de snelste weg naar de oplossing voor het probleem. Voor de duidelijkheid; we nemen niemand in de maling hoor, er is vast ergens iets niet helemaal goed gegaan. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kreeg een mailtje, maar in mijntelfort niets te vinden. Lijkt er inderdaad op dat je in de maling genomen wordt...
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Olivier4042 en rjvanwingerden! Welkom op het forum! Vreemd dat jullie de cadeautjes niet hebben ontvangen. Ik heb jullie beide een berichtje gestuurd met daarin een link. Zouden jullie deze willen gebruiken? Dit is de snelste weg naar de oplossing voor het probleem. Voor de duidelijkheid; we nemen niemand in de maling hoor, er is vast ergens iets niet helemaal goed gegaan. 🙂