Activeren cadeautje via mijntelfort lukt niet?

  • 16 november 2014
  • 91 reacties
  • 4224 keer bekeken


Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

91 reacties

Helaas, ook hier geen cadeautje.

Graag een reactie.
Hallo,

ben door de Telfort twitterservice naar dit topic verwezen. Zelfde probleem als de andere mensen in dit topic. Mail gekregen dat ik cadeautje (nav feedbackmail) kon activeren via MijnTelfort, maar daar iets niets te vinden.

Hoor graag hoe op te lossen

dank,

John
Reputatie 8
Badge +16
@Jahoornietdus,

Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst help ik je verder.

@John-,

Zie privébericht.

Stephen
Beste Stephen,

Ook ik heb helaas geen cadeautje ontvangen.

Ik hoor graag van je.

Luc
Bijgevoegd de mail.
Ook ik heb geen cadeautje kunnen vinden op mijn telfort.
Reputatie 8
Badge +16
@Luc de Groot,

Zie privébericht.

@cdmvanaert398,

Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht.
Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Beste telfort,

Onlangs eveneens mail ontvangen waarin staat dat er voor ons een cadeautje klaar staat in mijntelfort.
Tot op heden nog niks kunnen vinden.

Graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet, Linda
Beste telfort,

Vandaag kreeg ik ook mail waar in staat

Kijk in mijntelfort en activeer je cadeau. Alleen nergens te vinden
Wat nu?
Indien u dit bericht niet goed kunt lezen, klik dan op online versie.



Telfort
Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Beste heer Betlem,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.

Heeft u het Telfort cadeautje gekozen?
Dan kunt u dat cadeautje activeren via mijntelfort.nl

Wij wensen u een hele fijne dag.

Telfort klantenservice


Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Wilt u geen nieuwsbrief ontvangen van Telfort klik dan hier.
Indien u dit bericht niet goed kunt lezen, klik dan op online versie.
Niks te vinden in mijn telfort


Telfort
Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Beste heer Betlem,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.

Heeft u het Telfort cadeautje gekozen?
Dan kunt u dat cadeautje activeren via mijntelfort.nl

Wij wensen u een hele fijne dag.

Telfort klantenservice


Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Wilt u geen nieuwsbrief ontvangen van Telfort klik dan hier.
Ook hier het zelfde probleem. Het lukt alleen niet om via de mobiel een bijlage toe te voegen. Zie de optie nergens.
Ook hier het zelfde probleem. Het lukt alleen niet om via de mobiel een bijlage toe te voegen. Zie de optie nergens.
Dat komt omdat je mobiel de mobiele versie gebruikt. Deze is beknopt t.o.v. de desktopversie.
Ga op de compjoeter🆒 naar het forum, log in en dan slaag je.

Linksonder in tekstvak.... (foto-toets, daarnaast filmpjuh-toets)

Suuk 6,



Friesian.
Ik sta er verbaast van, dat het nog steeds niet is opgelost. Jullie zijn nu bijna een jaar verder!
Ik kan helaas ook geen printscreen toevoegen, omdat ik de mogelijkheid niet op mijn computer heb. Ik kan het alleen in Word plakken, maar jullie accepteren alleen jpeg, jpg, png en gif. Hoe kunnen jullie mij van dienst zijn nu?
@Friesian: Dank je!

Hier dan ook nog de bijlage
Reputatie 8
Badge +16
@linda0204, @Nico Betlem, @lindalis,

Ik ontvang graag jullie naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik jullie verder van dienst.

@lieke87,

Zie privébericht.

@Friesian,

Bedankt voor de uitleg. :D

Stephen